مراسم معنوی ۳۰ روز با قرآن در لاهیجان برگزار می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از برگزاری مراسم معنوی ۳۰ روز با قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

مراسم معنوی ۳۰ روز با قرآن در لاهیجان برگزار می شود

به گزارش «لاهیجان»، ابراهیم رامین‌فر صبح امروز در نشست با اعضای قرآن و عترت این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌های در نظر گرفته در این راستا را عنوان کرد.

وی برپایی مراسم معنوی ۳۰ روز با قرآن را از برنامه‌های ماه مبارک رمضان ذکر کرد و گفت: این برنامه هر روز از ساعت ۱۱ صبح در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول، مراسم مذکور با همکاری انجمن قرآن و عترت برگزار می‌شود و اساتید برجسته شهرستان و مردم روزه‌دار به تفسیر و ختم قرآن می‌پردازند.

وی درک مفاهیم قرآنی را بهترین عامل تقرب و نزدیکی به خدا در ماه مبارک رمضان دانست و اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم به روی بندگان مخلص بسته می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با بیان اینکه باید از فیوضات معنوی این ماه به بهترین نحو بهره ببریم، تصریح کرد: رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی به بندگان خدا است و همه در این ضیافت دعوت هستند.

رامین‌فر خاطرنشان کرد: روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان از بهترین روزها است که باید نهایت استفاده را از ساعات و لحظات این ماه پرفضیلت داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه