برگزاری اردوهای مختلط به ییلاقات ماسال ادامه دارد!

علی رغم درخواست امام جمعه ماسال مبنی بر عدم مجوز به گروههای مختلط مجرد دختر و پسر، در طی دو هفته اخیر گروههای مختلط دیگری تحت عنوان تورهای گردشگری با مجوز میراث فرهنگی و گردشگری به ییلاقات ماسال آمدند.

برگزاری اردوهای مختلط به ییلاقات ماسال ادامه دارد!
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، بیست و سوم خرداد ماه  سال جاری، حجت الاسلام و المسملین سید هادی موسوی، امام جمعه ماسال در خطبه های نماز جمعه از مسئولان فرهنگی شهرستان خواست ضمن سر و سامان دادن به وضعیت فرهنگی ییلاق، اجازه ندهند گروههای مختلط دختر و پسر در قالب تورهای گردشگری به مناطق توریستی شهرستان بیایند. 

اما دو هفته از این درخواست امام جمعه محترم نگذشته بود که تورهای مختلط گردشگری از دیگر استان ها به ییلاقات شهرستان آمدند.

 در یکی از این موارد، هفته گذشته یک تور گردشگری از استان اصفهان با تعداد زیادی دختر و پسر نا محرم به ییلاق ماسال سفر کردند که بررسی های بعمل آمده نشان داد این تور با مجوز سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به شهرستان آمده است.
همچنین پنجشنبه هفته گذشته نیز یک تور گردشگری دیگر با مجوز میراث فرهنگی و گردشگری از استان تهران در حالی به ییلاقات ماسال سفر کردند که علاوه بر تعدادی خانواده، مسافران دختر و پسر مجرد نیز به همراه داشت.
شایان ذکر است که رضا علیزاده، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان در سفر اخیر استاندار گیلان به ماسال و در جلسه شورای اداری شهرستان گفته بود: در بحث گردشگری ما باید سعی کنیم ضمن رعایت شئونات اسلامی برای جذب تعداد گردشگران به شهرستان، انعطاف بیشتری داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه