موتورسواران ۵۰ درصد تلفات تصادفات در گیلان را شامل می شوند

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه ۵۰ درصد تلفات تصادفات در گیلان را موتور سوران تشکیل می دهند تصریح کرد:استفاده به کلاه ایمنی باید به یک فرهنگ تیدیل شود

موتورسواران ۵۰ درصد تلفات تصادفات در گیلان را شامل می شوند

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، ابراهیم قائدرحمتی،در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه سرقت های مسلحانه در استان منفی استٰگفت:اقدامات خوبی در راستای پیشگیری و مقابله با وقوع جرم در استان صورت گرفته است

وی با تاکید بر اینکه ۵۰ درصد تلفات تصادفات در گیلان را موتور سوران تشکیل می دهند تصریح کرد:استفاده به کلاه ایمنی باید به یک فرهنگ تیدیل شود

وی با اشاره از افزایش ۱۱ درصدی کشفیات سرقت در گیلان گفت:سرقت در گیلان ۸ درصد کاهش داشته است.

 

فرمانده انتظامی گیلان  از افزایش ۴۱ درصدی کشفیات مشروبات الکی در گیلان خبرداد و گفت: کشفیات مواد مخدر در گیلان افزایش ۱۶ درصدی داشته است.

قائد رحمتی از افزایش ۱۸۷درصدی افزایش سلاح و مهمات خبرداد و بیان کرد:در تصادفات برون شهری یک درصد کاهش تلفات در گیلان داشته ایم.

وی با بیان اینکه در تصادفات برون شهری افزایش تلفات داشته ایم تصریح کرد:در مجموع افزایش یک درصدی در تصادفات درون شهری و برون شهری داشته ایم.

 

فرمانده انتظامی گیلان  با تصریح بر اینکه در بحث پاکسازی مناطق آلوده از اول سال ۲۰طرح اجرا شده است افزود:هزار و ۵۰۹ نفر دستگیری در این مورد داشته ایم.

قائد رحمتی با تاکید بر اینکه در مورد ماموریت های ۱۱۰،سه درصد افزایش طرح های عملیاتی و ۷۹ درصد افزایش تماس داشته ایم،خاطرنشان کرد:در اجرای تماس ها ۹درصد افزایش عملیات داشته ایم.

وی میانگین تماس ها در هر ساعت را ۷۹ تماس اعلام کرد و افزود:قرارگاه مبارزه با سرقت در گیلان تشکیل شد.

فرمانده انتظامی گیلان  از جمع آوری هزار و ۴۵۵ نفر سارق سابقه دار در گیلان خبرداد و گفت: چهار هزار و ۸۳۶نفر معتاد در گیلان جمع آوری شد.

قائد رحمتیاز تشکیل ،قرارگاه طرح تامین امنیت و سالم سازی محیط دریا خبردادو افزود امسال ۷۹ مورد اعلام فقدانی داشتیم که ۶۵ مورد منجر به پیدایش شد.

وی با تاکید بر اینکه فرماندهی انتظامی گیلان بیشترین تعامل را با آموزش و پرورش دارد گفت: ۱۷۸ هزار و ۱۸۶ مفر در مقاطع مختلف تحصیلی تحت آموزش قوانین و مقررات رانندگی قرار گرفتند.

فرماندهی انتظامی گیلان با تصریح بر اینکه تکمیل کننده ترین پیشگیری،پیشگیری اجتماعی است،اظهار کرد: عامل انسانی تشدید کننده تلفات جاده ای است.

قائد رحمتی با اشاره به توطئه ها و ترفندهای دشمنان انقلاب گفت: انان در مقابله  با انقلاب اسلامی در صدد متوقف کردن خلاقیت و نو آوری جوانان هستند

وی اصلی ترین پیشگیری را در مواد مخدر را کاهش تقاضا دانست و افزود: رسانه های گروهی و صدا و سیما در این زمینه بسیار اثرگذارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه