بیداری و بصیرت در نفس مردم گیلان موج می زند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با اشاره به حضور گسترده مردم گیلان در صحنه های مختلف، گفت: ولایت مداری در گیلان از ساختاری عمیق برخوردار است.

بیداری و بصیرت در نفس مردم گیلان موج می زند

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام علی سعیدی در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار «دیار باران»، در مورد جایگاه مردم گیلان در مستحکم سازی ساختار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: وجود هشت هزار شهید در تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس یادآوره حضور پررنگ مردم استان گیلان در راستای حفظ و حراست از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به نقش مهم گیلان در محور اقتدار ملی و پاسداری از کیان و اهداف کلان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مردم استان گیلان همانند سایر استان های کشور در مراسم سالگرد نهم دی در اعتراض به  فتنه ۸۸بار دیگر در صحنه حمایت از ولایت فقیه و ارزش های دین مبین اسلام حضوری چشمگیر را رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه حضور پر شور در تمامی عرصه ها انتظاری بزرگ و ارزشی از مردم گیلان به ویژه شهرستان رشت است، اضافه کرد: وحدت و حمایت از ولایت فقیه در ادوار مختلف رمز موفقیت ملت ایران در برابر هجمه گسترده استکبار جهانی  بوده است.

وی در خاتمه با بیان اینکه در سپاه قدس شاهد  برنامه های گسترده فرهنگی می باشیم، اظهار کرد: مردم استان گیلان با وجود مسافرت گردشگران به این منطقه  با عشق به ولایت فقیه  اصالت خود را حفظ کرده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه