همکاری دختر شجریان با شبکه تجزیه‌طلب وهابی!

«م. شجریان» دختر محمدرضا شجریان با شبکه تلویزیونی وابسته به تروریست‌های وهابی که برای تجزیه ایران فعالیت می‌کنند همکاری می‌کند!

همکاری دختر شجریان با شبکه تجزیه‌طلب وهابی!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از کیهان، دختر محمدرضا شجریان و از اعضای گروه موسیقی وی، با حضور در شبکه بدنام «ایران فردا» وارد مرحله جدیدی از فعالیت سیاسی شد.

شبکه تلویزیونی میزبان دختر شجریان، یکی از بدنام‌ترین رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی است که حتی نزد ضدانقلاب هم به بدنامی مشهور است. علی‌رضا نوری‌زاده (جاسوس شناخته شده سرویس‌های امنیتی بیگانه) از مدیران این شبکه است. به اذعان وی، بودجه شبکه ایران فردا توسط وهابی‌های سعودی تامین می‌شود و هدف اصلی آن، تبلیغ برای تجزیه ایران است.

گفتنی است، محمدرضا شجریان چند روز پیش در مراسم دریافت پاداش خود از سفارت فرانسه ادعا کرد خود و خانواده‌اش هرگز به ملت خودش پشت نکرده‌اند این اظهارنظر ریاکارانه شجریان با عملکرد وی و برخی از اعضای خانواده‌اش در سال‌های اخیر کاملا در تعارض بوده است.

معلوم نیست پشت نکردن به ملت ایران در نظر شجریان چه نسبتی با درد دل ویژه به سی.ان.ان و دیدارهای محرمانه با مدیران بهائی «بی‌‌بی‌سی» و گرفتن عکس یادگاری با «اسماعیل خویی» شاعر ملحد فراری و آوازه‌خوان فاسد فائقه آتشین و… دارد!

شجریان در روزهای اول انقلاب در گفت‌وگو با یک نشریه گفته بود: «من اگر تف هم بندازم باز مردم برای شنیدن صدای من می‌آیند!»

nf00367438-1محمدرضا شجریان به همراه همسر دوم و کوچک‌ترین فرزندش در حاشیه مراسم اعطای نشان شوالیه فرانسه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه