نقشه‌های استکبار در برخی از کشورهای منطقه با تدابیر رهبر معظم انقلاب شکست خورده است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، تحمیل جنگ‌های افغانستان و عراق را از جمله جنگ‌های بین تمدنی آمریکا دانست و گفت: امروزه آمریکا با ایجاد اختلاف بین مسلمانان به دنبال برادرکشی است که مردم این کشورها باید هوشیار باشند.

نقشه‌های استکبار در برخی از کشورهای منطقه با تدابیر رهبر معظم انقلاب شکست خورده است

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام علی سعیدی در مراسم گرامیداشت هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی در مهدیه رشت، با اشاره به گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب توحیدی است.

وی با بیان اینکه رهبری الهی، شریعت و دین و  مردم، سه رکن اصلی یک انقلاب توحیدی هستند، افزود: مردم نقش ایجاد ظرفیت برای حاکمیت حق را بر عهده دارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به آیات و روایات متعدد در حوزه وظایف رهبر یک جامعه، تصریح کرد: ارائه نسخه کامل به بشر، معرفی دین و زندگی اسلامی به مردم و اجرای دین در جامعه و تشکیل حکومت دینی از مهمترین وظایف رهبر جامعه اسلامی است.

سعیدی با بیان اینکه مهمترین و اساسی‌ترین تدبیر خداوند، بعثت پیامبر اکرم(ص) بوده است، خاطرنشان کرد: مقابله با اندیشه‌های الحادی و انحرافی از دیگر وظایف رهبری است.

هیچ جریان و گروهی حق ندارد به نظام مقدس اسلامی تعرض کند

وی با اشاره به اینکه هیچ جریان و گروهی حق ندارد به نظام مقدس اسلامی تعرضی کند، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با همه وجود صحنه‌های مختلف انقلاب را مدیریت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، به نفوذ جریان‌های انحرافی در برخی کشورهای اسلامی اشاره و تاکید کرد: استراتژی آمریکا در گذشته جنگ بین تمدنی بوده است، ولی امروزه به جنگ‌های درون تمدنی روی آورده است.

نقشه‌های استکبار در برخی از کشورهای منطقه با تدابیر رهبر معظم انقلاب شکست خورده است

حجت‌الاسلام سعیدی، تحمیل جنگ‌های افغانستان و عراق از جمله جنگ‌های بین تمدنی آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: امروزه آمریکا با ایجاد اختلاف بین مسلمانان به دنبال برادرکشی است که مردم این کشورها باید هوشیار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، تاکید کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیاری از نقشه‌های شوم استکبار در برخی از کشورهای منطقه شکست خورده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی پرچم‌دار اسلام ناب محمدی(ص) در جهان است، اظهار کرد: بنا به فرموده امام خمینی(ره) رسالت سنگینی بر دوش یکایک جوانان و مردم کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، افزود: ولایت‌فقیه در تداوم ولایت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار است و مردم ایران باید با هدایت مقام معظم رهبری حکومت را به دستان امام زمان(عج) بسپاریم.

وی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، تاکید کرد: این شهدا مظلومانه خود را فدای انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) کردند.

حجت‌الاسلام سعیدی به عمر ۷۰ساله رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی در همه جنگ‌ها پیروز می‌شد ولی پس از انقلاب، در همه جنگ‌ها شکست خورده است./ تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه