نمایشگاه ˈضیافت ماه رمضانˈ در رشت گشایش یافت

نمایشگاه عرضه و فروش کالاهای اساسی و پر مصرف سبدخانوار ˈ ضیافت ماه رمضانˈ در رشت گشایش یافت.

نمایشگاه ˈضیافت ماه رمضانˈ در رشت گشایش یافت

به گزارش ۸دی نیوز، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان چهارشنبه شب در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در آستانه ماه مبارک رمضان با ۵۰ غرفه به منظور تنظیم و تعدیل بازار و تامین کالاهای اسی مردم دایر شده است.

ˈعلی منتظریˈ اضافه کرد: در این نمایشگاه کالاهای اساسی پرمصرفی همچون گوشت قرمز، مرغ، پوشاک، مواد شوینده ، فرآورده های لبنی، برنج، شکر ، خرما، زولبیا و بامیه، خشکبار، حبوبات و سبزیجات عرضه می شود.

وی با بیان این که قیمت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه توسط اصناف استان کنترل شده، اظهار کرد: مایحتاج ضروری مردم در این نمایشگاه با تخفیف بین ۵ تا ۱۵ درصدی زیر قیمت بازار عرضه می شود که می تواند کمکی برای اقشار کم درآمد نیز باشد.

منتظری از وجود یکصد هزار واحد صنفی در گیلان خبرداد و گفت: به ازای هر ۲۵ نفر یک واحد صنفی در استان فعالیت می کند و تعداد ۱۰ هزار نفر بازرس افتخاری در حوزه بازرسی و نظارت با سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان همکاری می کنند.

منتظزی مدت برگزاری این نمایشگاه را از چهارم تا چهاردهم تیرماه عنوان و تصریح کرد: نمایشگاه طرح ˈضیافت ماه رمضانˈ که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گیلان برپا شده ، از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در سالن وارش میوه و تره بار رشت برای بازدید علاقمندان دایر است.

هشتم تیرماه، نخستین روز ماه مبارک رمضان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه