مراسم تجلیل ازقهرمانان گیلانی لیگ جهانی کاراته وغرب آسیا+تصاویر

مراسم تجلیل از قهرمانان کاراته ظهر دیروز در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد.

مراسم تجلیل ازقهرمانان گیلانی لیگ جهانی کاراته وغرب آسیا+تصاویر

 به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی ۸دی نیوز، مراسم تجلیل از قهرمانان کاراته ظهر دیروز در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، در این مراسم از ˈ سعید حسنی پور، وحید حسنی پورˈ،ˈ مهتاب اسماعیلی ˈ و ˈآلاله صعودی ˈ عمادمژدهی و به همراه  پنج کاراته کا گیلانی و همچنین از ˈمحمدرضا کمالی ˈ ، ˈ علیرضا نوروزی ˈ و ˈ مهدی محمدیˈ سه داور کاراته استان گیلان که در رقابت های غرب آسیا در عربستان حضور داشتند ، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

small_image2

با توجه به این که سومین مرحله لیگ جهانی کاراته در اندونزی برگزار شد؛ ˈ سعید حسنی پور ˈ در وزن ۷۵ کیلوگرم با برتری برابر حریفانی از اندونزی ، ویتنام و برزیل و شکست مقابل ˈ بهمن عسگری ˈ از ایران در مکان دوم قرار گرفت و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و ˈ وحید حسنی پورˈ دیگر کاراته کار استان گیلان در وزن ۶۰ کیلوگرم برابر کاراته کارانی از ویتنام ، اندونزی ، هنک کنگ و کره جنوبی به برتری رسید و با شکست مقابل ˈ هامون درفشی پورˈ موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد . “عمامژدهی نیز توانست درمسابقات غرب آسیا دربخش کومیته تیمی مدال نقره راکسب کنند.


همچنین در بخش بانوان نیز ˈ آلاله صعودی ˈ دیگر ورزشکار کاراته کا گیلانی حاضر در این رقابت ها ، در وزن ۶۱ کیلوگرم حریفانی از ویتنام و هنگ کنگ را مغلوب خود کرد و در دیدار نهاییدر مقابل کاراته کاری از برزیل قرار گرفت که در مقابل آن شکست خورد و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.


در این مراسم علاوه بر حضور پنج  کاراته کار و سه داور این استان،جمع کثیری ازخانواده کاراته استان ومردم شریف استان،استادگرانقدرمسعودرهنما،مسوولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و جناب آقای علوی رییس هیات استان،مسوولان هیات کاراته  استان ونمایندگانی از اداره تامین اجتماعی استان ،آقای عظمتی فرماندار پیشین رشت،قای کارگرنیا عضوشورای شهررشت نیزحضور داشتند .

PICT0273

small_image3

small_image5

PICT0305

PICT0278(1)

small_image(1)

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه