مشکل آب شرب شهرهای منجیل و لوشان در سال جاری رفع می شود

سید محمد احمدی: با همت اداره آب و فاضلاب شهری رودبار با کمک فرماندار، نماینده، ائمه جمعه منجیل و لوشان و دیگرمسئولان بخش اعظمی از مشکل آب این دو شهر امسال حل می شود.

مشکل آب شرب شهرهای منجیل و لوشان در سال جاری رفع می شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، سید محمد احمدی، در ادامه بازدیدهای خود از پروژه‌های عمرانی شهرها و روستاهای شهرستان رودبار امروز از پروژه های آبرسانی منجیل و لوشان بازدید کرد.

51571

وی با بیان اینکه منجیل و لوشان بعنوان پاره‌های تن گیلان، استحقاق خدمات و نگاه ویژه مسئولین و متولیان امر را دارند، اظهار کرد: توجه ویژه استاندار و مدیران شهرستان به نخستین شهرهای ورودی و پیشانی استان، تسریع و شتاب در روند توسعه و حل مشکلات این شهرها را فراهم می سازد.

فرماندار رودبار با بیان اینکه کاهش نزولات جوی و نیز ذخایر آبی امسال نگرانی و دغدغه هایی را در کشور ایجاد کرده است، ادامه داد: این مشکل در منجیل و لوشان به دلیل گرمای زیاد این شهرها و شبکه فرسوده انتقال آب که همراه با سایرنقاط شهرستان بنابرشرایط اضطرای زلزله سال۶۹ احداث شده، مضاعف است.

وی بیان نمود: با همت اداره آب و فاضلاب شهری رودبار با کمک فرماندار، نماینده، ائمه جمعه منجیل و لوشان و دیگرمسئولان بخش اعظمی از مشکل آب این دو شهر امسال حل می شود.

احمدی با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان از مردم نجیب و مؤمن خواست، با صرفه جویی و مصرف بهینه آب از قطعی آب یا افت فشار در مناطق دیگر شهرها جلوگیری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه