خوب نیستم ولی همینم که هستم/ دیدگاه رجبی در خصوص آیت الله قربانی، نمایندگان، شهردار و شخصیت های مطرح کشور

عضو شورای اسلامی شهر رشت، با بیان اینکه عملکرد موسوی در انتخابات ۸۸ را قبول نداشتم و معتقدم ایستادگی در برابر رهبری جرم است، گفت: اردوکشی‌های پس از انتخابات ۸۸ اشتباه بود.

خوب نیستم ولی همینم که هستم/ دیدگاه رجبی در خصوص آیت الله قربانی، نمایندگان، شهردار و شخصیت های مطرح کشور

مجید رجبی ویسرودی طی بازدید از تحریریه پایگاه خبری تحلیلی ۸دی نیوز، در گفت‌وگو با خبرنگار هشت دی نیوز با اشاره به اینکه اهل روستا می‌باشد و با تمام وجود به دنبال کار برای مردم است، اظهار کرد: من خود را از مردم می‌دانم و هر روز با اقشار مختلف به ویژه قشر ضعیف در ارتباط هستم.

اکنون پروژه‌ای ۱۰ میلیاردی در دست اجرا دارم

وی با اشاره به اینکه پیش از شرکت در انتخابات شورای شهر در بخش خصوصی مشغول فعالیت بود، گفت: در انتخابات شورای شهر شرکت کردم تا خدمات و تجربیات خود را به صورت عمومی‌تر به مردم ارائه دهم.

rajabi (2)

عضو شورای اسلامی شهر رشت، با بیان اینکه ۱۲ سال است در بخش عمرانی و فنی مشغول به فعالیت است، متذکر شد: به غیر از دعای خیر مردم به چیزی نیاز ندارم و برای رسیدن به اهداف شخصی عضو شورای شهر نشدم، زیرا به هرچه می‌خواستم رسیدم و همه چیز دارم و برای نمونه اکنون پروژه‌ای به ارزش ۱۰ میلیاردی در دست اجرا دارم و همه ادارات دوست دارند با من کار کنند، چون می‌دانند من پروژه‌ها را با حداقل هزینه و سریع انجام می‌دهم.

بیشتر برنامه‌هایم در ایام انتخابات، جنبه عمرانی داشت

رجبی ویسرودی بیشتر مراجعه‌کنندگان خود را کارگران دانست و تصریح کرد: در حد توان به متقاضیان پاسخ مثبت می‌دهم و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنم و تنها آنها می‌توانند درباره عملکرد من نظر بدهند.

این عضو شورا خدمت به مردم را از وظایف اصلی هر مدیری بر شمرد و ابراز نمود: بنده نمی‌گویم تمام کارهایم مطلوب می‌باشد و معتقدم که “خوب نیستم ولی همینم که هستم”.

وی با اشاره به اینکه بیشتر وعده‌ها و برنامه‌هایش در ایام انتخابات شورای شهر جنبه عمرانی داشته است، افزود: بیشتر برنامه‌های من درباره جمع‌آوری آب‌های سطحی و وضعیت رودخانه‌های شهر رشت بود که با کمک دیگر اعضای شورای اسلامی شهر رشت و دستگاه‌های ذی‌ربط این مشکلات قابل رفع است.

عملکرد موسوی در انتخابات ۸۸ را قبول نداشتم

رجبی ویسرودی در ادامه با اشاره به مشکلات کشور و حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ گفت: من در انتخابات سال ۸۸ عملکرد آقای موسوی را قبول نداشتم و این را می‌دانم که وقتی اکثریت مردم به فردی رای می‌دهند و مقام معظم رهبری نیز تایید می‌کنند، باید به رای مردم احترام گذاشت.

وی با بیان اینکه همه باید زیر پرچم رهبری حرکت کنیم، یادآور شد: عدول از دستورات رهبری معظم انقلاب سبب بروز مشکلاتی همچون اتفاقات سال ۸۸ می‌شود.

rajabi (1)

اردوکشی‌های پس از انتخابات ۸۸ اشتباه بود

عضو شورای اسلامی شهر رشت، احترام به قانون کشور و رهبری را ضروری دانست و گفت: وقتی همه چیز ما از جمهوری اسلامی است، باید برای حفظ آن تلاش کرد.

رجبی ویسرودی اردوکشی‌های انجام شده پس از انتخابات سال ۸۸ را اشتباه دانست و خاطرنشان کرد: همه باید همواره در برابر دستورات رهبری تمکین کنیم.

ایستادگی در برابر رهبری جرم است

وی با بیان اینکه سخن گفتن بر خلاف سخن رهبر کشور و ایستادگی در برابر او جرم است، افزود: در تخصص من نیست که اعلام کنم فتنه رخ داده است یا خیر، بر روی این جرم می‌توان اسم فتنه گذاشت یا هر چیز دیگر.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت، با اشاره به اینکه در انتخابات شورای شهر سال گذشته در ابتدا این انتخابات تایید نشد، اما هیچ کدام از ما بی‌قانونی نکردیم و به قانون احترام گذاشتیم، تصریح کرد: در هر شرکت، تشکل، سازمان و حتی کشور، افراد باید به نظر رئیس احترام بگذارند.

rajabi

نظر رجبی ویسرودی درباره روحانی، احمدی‌نژاد، آیت‌الله قربانی، نجفی و …

در ادامه از رجبی ویسرودی خواسته شد اولین چیزی که با شنیدن کلمات زیر به ذهنش می رسد را بیان نماید و این عضو شورا اینطور اظهار نظر کرد:

آیت‌الله قربانی: اگر رهبر را قبول داشته باشیم، باید نماینده رهبر را نیز قبول داشته و به او احترام بگذاریم.

محمدعلی نجفی (استاندار گیلان): چیزی نمی‌گویم.

حسن تامینی: همیشه آرام.

جبار کوچکی‌نژاد: آدم خوبی است.

غلامعلی جعفرزاده: فرد قابل احترامی است.

محمدابراهیم خلیلی: (پس از اندکی سکوت) برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

سید عیسی مهدوی: آدم خوبی است.

رضا جمشیدی چناری: برای او نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

حسن روحانی: دارای ادبیات فنی خوبی است. تعامل در او دیده می‌شود و از همه طیف‌ها استفاده می‌کند. باید از متولیان انقلاب بیشتر استفاده کند و با اعتدال رفتار کند. برخی به جرم اصلاحات از او سوء استفاده می‌کنند. همه باید در کنار یکدیگر با هر علایقی برای جامعه تصمیم بگیریم و منفعت مردم را در نظر بگیریم.

محمود احمدی‌نژاد: در توانمندی‌ و تلاش او واقعا شکی ندارم. پروژه‌های او مانند مسکن مهر بی‌نظیر بود، البته برخی از کارهای او نیز مشکل داشت مانند بسیاری افراد دیگر، از جمله دولت کنونی. من خودم در مسکن مهر رشت پروژه دارم و مورد ضرر واقع شدم، اما به طور قطع پروژه مسکن مهر سبب خانه‌دار شدن خانواده‌های بسیاری شد که در گرانی مسکن نمی‌توانستند خانه‌دار شدن خود را ببینند. مسکن مهر کار درستی بود، اما وقتی گفتند مردم را با پول کمی خانه‌دار می‌کنیم، آنگاه که قیمت‌ها بالا رفت نتوانستند قیمت واقعی را به متقاضیان بگویند.

محمدباقر نوبخت: جدای از سوابق و دیدگاه های سیاسی ایشان، باید از ظرفیتش استفاده شود، زیرا در سالهای گذشته فردی از رشت به این جایگاه دولتی نرسیده بود و شاید در آینده هم کسی نرسد. نباید سر منافع مردم با یکدیگر درگیر شویم.

خانواده معظم شهدا: هرچه داریم از خانواده معظم شهدا است. نباید اصول را نادیده بگیریم و باید تمام امکانات و خدمات را در اختیارشان گذاشت.

فرهنگ در گیلان: گیلان مردم با فرهنگی دارد. نباید اجازه داده شود دشمنان به فرهنگ ما آسیب برسانند و باید فرهنگ غنی خودمان را حفظ کنیم. در سال اقتصاد و فرهگ باید تلاش‌ها مضاعف شود. نباید اجازه داد فرهنگ ما به چالش کشیده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بهرام
بسیار عالی به نظرم از ایشون در شورای رهبری اصولگرایان دعوت شود
رضا
چه حرفایی زده آخه تو رو چه به این حرفا
حجت
احسنت به مهندس گرامی با این سخنان گوهربارشان برایشان آرزوی موفقیت داریم
خبرنگار
ایشون همون آدمی هستند که تو صحن شورا بجای شنیدن صحبت دیگر اعضا دائما [...] و به عنوان آقای [...] معروفه. لطفا از ایشون درباره تبلیغات زودهنگامش برای[...] سوال نماییید.
sara banu
چه صندلی داغی
سید علی حسینی
به نظرم باید اقدر ایشون رو بدونیم
شهروند اصولگرا
واقعا این آدم وقتی داره صحبت میکنه [...]!!! زیاد احساسی برخورد نکنید!! ایشون برای کسی [...]قایل نیست!! ایشون اومد شورا فقط و فقط واسه اینکه بره [...]! [...] هم در شورا تا حالا ارایه نکرده!! فقط [...]!!!
روشنفکر
رجبی ویسرودی دوران تبلیغاتت در انتخابات شورا رو یادمون نرفته
رشت زکان
خواهشا یکی از ایشون بپرسه تو این 1 سال چه کار مفیدی انجام داده؟ غیر اینکه [...]
کاکتوس
خلاصه یه طوری حرف زد که هوای همه رو داشته باشه به کسی هم برنخوره تو انتخابات آینده هم ضرر نکنه ژست منتقد مصلح رو هم بگیره به کارهای اقتصادی خودش هم برسه تو انتخابات کارناوالهای تبلیغاتی ایشون رو هم دیدیم مشکل خاص دیگه ای هم نیست ما هم هممون با فرهنگیم فقط دشمن یه ذره ما رو اذیت میکنه که اونم زیاد مهم نیست این آقاهوای همه روعلی الخصوص روحانی و سه تا نماینده ها و احمدی نژاد و نوبخت و فرماندارو .... داره دیگه خدا خیرش بده
شهروند
[...] التزام عملی ایشان به ولایت ولایت فقیه [...] والا این جور مسایل رو منتشر نکنید شما سایت وزینی هستی فردا برای شما [...]
سجاد احمدنیا
جناب رجبی از نیروی های فعال و کاربلد در حوزه شهرسازی و پروژه های عمرانی هستند و در پیشبرد اهداف فراجناحی عمل میکنند . به نظر حقیر از توانمدی ایشون و از تجارب ارزنده ایشون حتما باید شهردار محترم استفاده کنند . با آرزوی موفقیت برای ایشان و همه دلسوزان شهرستان رشت.
در حاشیه