سه طرح عمرانی با حضورر استاندار گیلان در ماسال افتتاح شد

با سفر استاندار گیلان به ماسال، سه طرح عمرانی شامل دو مرغداری وی یک مجتمع گردشگری در شهرستان افتتاح شد.

سه طرح عمرانی با حضورر استاندار گیلان در ماسال افتتاح شد

 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، عصر روز گذشته با حضور محمد علی نجفی استاندار گیلان، واحد مرغ داری ۳۵ هزار قطعه ای جوجه طلایی خزر با اعتبار ۶ میلیارد تومانی بخش خصوصی و با اشتغال ۴۰ نفر در روستای معاف شاندرمن افتتاح شد.

masal osatandar930404 (3)

همچنین با حضور سید جعفر هاشمی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان و دیگر مسئولان شهرستان ماسال واحد ۳۰ هزار قطعه ای جوجه ی یکروزه «مرغ و ماهی خردادی» با اعتبار ۶۴۰ میلیون تومان در روستای خانقاه بر بخش مرکزی ماسال با اشتغالزایی جمعا ۷ نفر به بهره برداری رسید.

مجتمع گردشگری ملل نیز در روستای بی تم شاندرمن با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و با اشتغالزایی ۱۱ نفر دیگر طرحی بود که توسط مسئولان استانی و شهرستانی عصر روز گذشته افتتاح شد.

همچنین محمد علی نجفی در سفر به شهرستان ماسال از پروژه های در حال ساخت مسکن مهر معلولین، بام سبز و دریاچه مصتوعی ماسال بازدید نمود و در جریان موانع موجود جهت اتمام این پروژه ها قرار گرفت.

معاونان برنامه ریزی و عمرانی استاندار، مدیران کل راه وشهرسازی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، امام جمعه و فرماندار جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در بهره برداری از این واحدهای عمرانی   استاندار گیلان را همراهی می کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه