آموزش ۷۰ درصد نیروهای نیروی دریایی ارتش در گیلان

فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتن نیروی انسانی کارآمد را مهم تربن سرمایه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: نزدیک به ۷۰ دصد نیروههای دریای ارتش در مرکز تخصصهای دریایی رشت و تفنگداران منجیل آموزش داده می شوند.

آموزش ۷۰ درصد نیروهای نیروی دریایی ارتش در گیلان

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی و اخذ درجه دانش‌آموزان دوره ۱۸۲ شهید فربد آموزش تخصص‌های دریایی رشتبا تاکید بر اینکه جو حاکم بر فضای آموزشی باید جو کاملا معنوی باشد اظهار کرد:جوی که تو.جه به معنویت در آن وجود دراد ارتش راقوی تر می کند و ما را در انجام ماموریت ها آماده می سازد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار ما از مربیان آموزشی این است که محیط آموزشی را مملو از معنویت سازندافزود: باید وسایل کمک آموزشی به روز باشد.

فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور در دریاهای آزاد و نیروی راهبردی آن را مظار اقتدار ارتش کشور دانست و گفت: حضور در آب های آزاد و دفاع از منابع و منافع جمهوری اسلامی ایران الزاماتی دارد ک همگان باید به آن توجه کنند.

سیاری  داشتن نیروی انسانی کارآمد را مهم تربن سرمایه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: نزدیک به ۷۰ دصد نیروههای دریای ارتش در مرکز تخصصهای دریایی رشت و تفنگداران منجیل آموزش داده می شوند.

وی تربیت نیروی انسانی راهبردی را مورد تاکید قرارداد و گفت: حضور ما در منطقه راهبردی ،دریای سرخ ،خط استوا ،مدیترانه اقیانوس اطلس و هرجایی آب های آزاد دنیا است نتیجه اقتدار نیروی انسانی است.

فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برخورداری از علم و دانش روز،عشق و علاقه کافی به آموزش را از ویژگی ای مربیان و اساتید نیروی دریای دانست و تصریح کرد: آموزش گیرندگان ما باید جای کسانی کار کنند که در مقابل استکبار جهانی سرافراز جنگیدند و قد علم کردند.

سیاری  با اشاره به اینکه ناو موشک انداز جوشن در مقابل استکبار جهانی ایستاد خاطرنشان کرد: آموزش آمخته گان نیروی دریایی ا در پای کسانی می گذارند که صلابت جمهوری اسلامی راحفظ کردند .

وی با تصریح بر اینکه متنطقه ماموریت ما امروز گسترده تر شده است افزود: امروز دریاداران ما هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در حال انجام ماموریت هستند.

فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سرباز دریا دارولایت را مومنی متخصص و متعهد  دانست و افزود: این فرد می تواند هزاران کیلومتر را در دریا هدایت کند و ماندگاری خود در دل دریا را افزایش و فرهنگ کشور و انقلاب را منتقل کند.

سیاری افزایش بصزیت در نیروها را مورد تاکید قرارداد و گفت: حرکت در مسیر اقتدار کشور و ادامه اینکه راه ما راه حسین است نیازبه بصیرت دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تکیه بر علم و دانش و آگاهی خود باید تجهیزات نیروی دریای را کاربری و تخصصی تر کرد و دانش خود را متناسب علم روز در جهت تعمیر نگهداری و ساخت انواع یگان ها و شناورها افزایش داد

مراسم غبارروبی از مسجد ولی عصر (عج) مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشتبا حضور امیردریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت دهه تکریم انجام شد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه