باقری خطیبانی علت حضور سردار آقازاده در اجلاس کلانشهرهای کشور را بیان کرد

عضو شورای اسلامی شهر رشت علت حضور سردار سید علی آقازاده در اجلاس روسای کلانشهرهای کشور که به میزبانی رشت برگزار و باعث نگرانی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی شده بود را تشریح کرد.

باقری خطیبانی علت حضور سردار آقازاده در اجلاس کلانشهرهای کشور را بیان کرد

محمود باقری خطیبانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز ضمن تبریکِ پیشاپیش فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان و لزوم خودسازی مومنان در این ماه، اظهار کرد: ان شا الله که بتوانیم در مسائل شهری و فرهنگی نیز خیر و برکتی در این ماه مشاهده کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه با اشاره به حضور سردار سید علی آقازاده در اجلاس روسای کلانشهرهای کشور که به میزبانی رشت برگزار شده و موجبات نگرانی یکی از نمایندگان گیلان را فراهم کرده بود، در پاسخ به این سوال که این دعوت به چه دلیل صورت گرفته بود، خاطرنشان کرد: ایشان از طریق دکتر جمشیدی ریاست محترم شورای رشت به جلسه دعوت شده بودند که ما اعضای شورا نیز بسیار خوشحال شدیم و از سردار آقازاده به گرمی استقبال نمودیم.

bagheri1

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا حضور سردار آقازاده در آن جلسه نیاز بود؟، تصریح کرد: اتفاقا دکتر جمشیدی این موضوع را هم مطرح کردند و در آن نشست نیز رسما گفتند: به دلیل اینکه اولین اجلاس کلانشهرهای کشور برگزار می گردد ما خواستیم برای متبرک کردن این نشست، یکی از سرداران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در جمعمان حاضر شوند.

باقری خطیبانی با اشاره به جلسه اعضای شورای شهر رشت و فرمانده سپاه قدس گیلان، ابراز نمود: بنده آن روز در مکه مکرمه بودم و وقتی خبرش را در سایت خواندم بسیار خوشحال شده و قلبم قوت گرفت.

12365489

وی با بیان اینکه بنده هنوز هم خودم را پاسدار می دانم، افزود: لباس زیبای سبز رنگ سپاه هنوز در جای لباسی خانه ام آویزان می باشد ولی افسوس که کوچک شده و دیگر اندازه ام نیست تا بپوشم.

 عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان ضمن تشکر از فرمانده سپاه قدس گیلان که قول همکاری به شورای شهر داد، خاطرنشان کرد: انتظار بنده از بزرگانی همچون سردار محمدی و حاج احمد عسگری این است که با توجه به ظرفیت عظیمی که دارند به عمران و آبادنی شهر کمک نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
حاج محمود را عشق است!! حضور سردار آقازاده زینت بخش جلسه بود ایشان هم یادگار ارزشمند 8 سال دفاع مقدس و هم اینکه شفتی میباشند. از آقایان جمشیدی چناری و محمود باقری خطیبانی و سایر دوستانی که شان این بزرگوار را رعایت میکنند صمیمانه تشکر میکنم. ایشان از معدود نمایندگانی بودند که حرف و عملشان یکی میباشد.
در حاشیه