ناجیان غریق در ۳۰۰ نقطه آسیب پذیر دریا مستقر شدند

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از استقرار ۶۰۰ ناجی غریق در ۳۰۰ نقطه آسیب پذیر دریای خزر طی سال جاری خبر داد.

ناجیان غریق در ۳۰۰ نقطه آسیب پذیر دریا مستقر شدند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، مسعود رهنما ظهر چهارشنبه در نشست ورزش استان افزود:  امسال ناجیان غریق دغدغه مالی نداشته و پرداخت حق الزحمه آنان از سوی وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان تضمین شده است.

وی همچنین با اشاره به استقبال گردشگران از دریا بر لزوم استفاده مناسب از این موهبت طبیعی تاکید کرد و اظهارداشت: مسافران در نقاط کور و خطر آفرین دریا شنا نکنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ادامه با بیان اینکه ورزش همگانی نیازمند فرهنگ سازی است، گفت: ورزش های همگانی نیاز به مدیریت همگانی و فرهنگ سازی عمومی دارد.

وی افزود: از ویژگی های مهم ورزش همگانی نسبت به ورزش های دیگر جذب عموم مردم به ورزش به صورت روزانه و در مدت زمان کوتاه و با کمترین امکانات و هزینه است.

رهنما بر لزوم ترویج ورزش همگانی در جامعه تاکید کرد و گفت: با فرهنگ سازی در این زمینه می توان شرایط را برای گسترش ورزش و تندرستی در میان خانواده ها فراهم و جامعه را به سمت نشاط و شادابی هدایت کرد.

وی همچنین اذعان داشت: رسالت اصلی ورزش همگانی و تفریحی ایجاد نشاط، سلامتی و شادابی در اقشار مختلف جامعه است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ضمن تاکید بر عمومی کردن ورزش همگانی در سطح اجتماع بیان داشت: نهادینه سازی فرهنگ ورزش در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان ضروری است.

وی تاکید کرد: این مهم نقش بسزایی در ایجاد نشاط، شادابی و شناسایی استعدادهای درخشان دارد.

رهنما در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به ورزش های همگانی اظهار داشت: توسعه ورزش های همگانی در استان نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی مربوطه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه