کاری به نیجریه نداریم/ به کمک خداوند امیدواریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما باید مقابل یک تیم خوب بازی کنیم که مهاجمان خطرناکی در اختیار دارد.

کاری به نیجریه نداریم/ به کمک خداوند امیدواریم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  برنا ، کی روش در خصوص اینکه آیا سیستم بازی ایران در بازی مقابل بوسنی تغییر خواهد کرد، گفت: بعید می دانم که سیستم بازی ما تغییر کند و نکته مهم نباختن ماست. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که تجربیات زیادی دارد و به هیچ وجه کار آسانی نداریم. بنابراین باید به اندازه و بجا از تیم ملی و بازیکنانش توقع داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما باید مقابل یک تیم خوب بازی کنیم که مهاجمان خطرناکی در اختیار دارد. ما سعی کردیم نه تنها یک مهاجم بلکه سه مهاجم بگذاریم اما اگر لازم باشد به موقع دفاع هم خواهیم کرد. مهم‌ترین چیز این است که ما متواضع باشیم. در حال حاضر روحیه تیم ملی ایران برای دیدار با بوسنی بهترین است.

کی روش افزود: ما به  فکر این نیستیم که چند گل به بوسنی بزنیم بلکه می‌خواهیم خوب فوتبال بازی کنیم. با بازی خوب شانس ما هم برای صعود بیشتر می‌شود. شما باید در وهله اول تمرکزتان روی بازی خوب باشد در این صورت گل هم خودش می‌آید. برای ما نتیجه زیاد خوب نبود، بنابراین از حالا باید خوب تمرکز کنیم مثل بازی با آرژانتین. ما باید واقع‌بین باشیم. چهار تیم در گروه ما بودند که همه برای جایگاه اول و دوم جنگیدند، اما متأسفانه داوران خوبی نداشتیم که باعث شد چنین نتایجی رقم بخورد. اگر داور خوب بود ما الان چهار امتیازی بودیم.

سرمربی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم که داور در سطح جام جهانی قضاوت کند و تصمیمات منصفانه بگیرد. می‌دانم باید محتاط هم باشم که در مورد داور چه می‌گویم اما باید حقیقت را گفت. رک بگویم داور صربستانی داوری نیست که مناسب بازی باشد. او واقعا امید ما را کمتر کرد. ما تلاش زیادی کردیم و امیدوارم برای دیدار فردا داور با احترام با ما رفتار کند و انصاف را رعایت کند. می‌دانیم که در جام جهانی قبل ۲۲ سرمربی کار خود را از دست دادند، این بار هم همین‌طور خواهد بود پس داورها باید احساس مسئولیت داشته باشند.

کی روش در خصوص پیش بینی بازی ایران و بوسنی گفت: من هیچ چیز بر ضد نیجریه‌ای‌ها ندارم، برعکس از فوتبال آفریقا لذت می‌برم و خودم آفریقایی هستم. فکر می‌کنم فردا آرژانتین اگر ببرد موقعیت ما را خیلی بهتر خواهد کرد. من با بازیکنانم گفته‌ام باید ما بازی خودمان را انجام دهیم دیگر بقیه‌اش دست خداست و ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم اما به کمک خداوند امیدواریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه