آقاجانی رئیس پلیس صومعه‌سرا شد

اردشیر آقاجانی به عنوان رئیس پلیس صومعه‌سرا منصوب شد. همچنین احمد عسکری فرمانده سابق انتظامی صومعه سرا با پایان زمان خدمت و بازنشستگی از این مقام تودیع شد.

آقاجانی رئیس پلیس صومعه‌سرا شد

به گزارش ۸دی نیوز، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان با حضور رئیس پلیس گیلان و مسئولان صومعه‌سرا در سالن فارابی این شهر برگزار شد.

در مراسم مذکور «اردشیر آقاجانی» به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا منصوب و احمد عسکری با پایان زمان خدمت و بازنشستگی از این مقام تودیع شد.

فرمانده سابق انتظامی شهرستان صومعه‌سرا ظهر امروز در مراسم مذکور به ارائه گزارش عملکرد در سال ۹۲ پرداخت و اظهار کرد: با کمک مسئولان شهرستان و بازاریان مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان از اعتبارات صومعه‌سرا برای تعمیر و بازسازی ساختمان سوخته ستاد فرماندهی انتظامی جذب شد.

احمد عسکری درباره کشفیات اموال سرقتی و تحویل آنها به مالباختگان گفت: یک میلیارد و ۳۸۳ میلیون تومان از اموال سرقتی به مالباختگان بازگردانده شد.

وی به ۸ هزار و ۸۲۵ فقره پرونده قضایی اشاره کرد و افزود: ۴ هزار و ۶۵۱ نفر از مجرمان دستگیر و به مقام‌های قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده سابق انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه به ۲۴ هزار و ۷۳۹ مورد از تماس‌های تلفنی مردم به ۱۱۰ پاسخ‌ داده شد، ادامه داد: ۵۹ کیلو و ۹۷۲ گرم از انواع مواد مخدر در شهرستان صومعه‌سرا کشف شده است.

وی از جمع‌آوری یک هزار و ۹۷ مورد از تجهیزات ماهواره در سطح شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و یادآور شد: توسط بازرسی‌های صورت گرفته ۳۹ هزار و ۵۸۴ حلقه CD غیرمجاز کشف و منهدم شده است.

عسکری به کشف بیش از ۱۰ هزار مورد کالای قاچاق در شهرستان صومعه‌سرا اشاره کرد و افزود: با بازرسی‌های صورت گرفته ۳۱۹ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

وی تعداد صلاح غیرمجاز کشف شده در شهرستان صومعه‌سرا را ۵۶ مورد ذکر کرد و با اشاره به اعمال قانون در بحث جریمه خودروهای متخلف گفت: ۸ میلیارد و ۲۰۱ هزار ریال رانندگان متخلف جریمه شدند.

فرمانده سابق انتظامی صومعه‌سرا تعداد خودروهای متخلف توقیف شده را یک هزار و ۶۵۱ مورد عنوان کرد و متذکر شد: اعمال قانون درباره ۵ هزار و ۲۱۹ راکبان موتورسیکلت‌هایی که از قانون سرپیچی می‌کردند انجام شد.

وی دستگیری ۳ هزار و ۲۰۱ نفر افراد متخلف در زمینه‌هایی نظیر سرقت، امنیت اخلاقی و مواد مخدر را از دیگر اقدام‌ها برشمرد./ فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه