تیم بسکتبال آرنای رشت قهرمان لیگ برتر گیلان شد

رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام ˈ اصغر کاردوست ˈ شامگاه دوشنبه با قهرمانی تیم آرنای رشت پایان یافت.

تیم بسکتبال آرنای رشت قهرمان لیگ برتر گیلان شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، در پایان این رقابت ها، تیم های بسکتبال آرنای رشت و هلال احمر بندرانزلی با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند.

در دیدار برگشت مرحله نهایی این مسابقات که شامگاه دوشنبه در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، تیم بسکتبال آرنا موفق شد با نتیبحه ۷۵ بر ۷۰ تیم هلال احمر بندرانزلی را شکست دهد.

در این دیدار که در حضور حدود ۳۰۰ تماشاگر برگزار شد، ابتدا تیم آرنا بسیار برتر از حریف خود ظاهر شد و در کوارتر اول ۱۶ بر صفر از هلال احمر بندرانزلی پیش افتاد اما در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و کوارتر اول با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ به سود آرنا به پایان رسید .

همچنین در ادامه این مسابقه نیز، تیم بسکتبال آرنا رشت برتری نسبی برابر حریف خود داشت و سرانجام موفق شد در دیدار برگشت نیز برابر تیم هلال احمر بندرانزلی به برتری دست یابد .

در دیدار رفت تیم های بسکتبال هلال احمر بندرانزلی و آرنای رشت که طی هفته گذشته در شهرستان بندرانزلی برگزار شده بود ، تیم آرنا در آن دیدار نیز پیروز شده بود که با توجه به برتری این تیم در دیدار برگشت، تیم آرنا عنوان قهرمانی لیگ برتر گیلان را کسب کرد.

همچنین تیم بسکتبال هلال احمر بندرانزلی در مکان دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های استان گیلان قرار گرفت و تیم هفت اقلیم فومن نیز عنوان سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام ˈ اصغر کاردوست ˈ ۱۰ تیم حضور داشتند که در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه