جلسات نقد بررسی برخی مدیران استانی و نماینده لاهیجان توسط مردم+ تصاویر

در این جلسه ایرج ندیمی نماینده لاهیجان در مجلس، علی منتظری رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، مجید عباسیان امین مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، امیر عبدوس مدیرکل حفاظت محیط زیست و محمدنژاد قائم مقام توزیع برق استان گیلان و حاجتی فرماندار و سایر مسئولین سیاهکل حضور داشتند.

جلسات نقد بررسی برخی مدیران استانی و نماینده لاهیجان توسط مردم+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تشکیل دادن جلسه پرسش و پاسخ در سالن مهیار دیلمی اداره ارشاد اسلامی شهرستان سیاهکل ، به سئوالات حاضرین در این جلسه پاسخ داد.porsesh_va_pasokh_dar_siahkal-12

در این جلسه علی منتظری رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، مجید عباسیان امین مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی ، امیر عبدوس مدیرکل حفاظت محیط زیست و محمدنژاد قائم مقام توزیع برق استان گیلان و همچنین حاجتی فرماندار و سایر مسئولین شهرستان سیاهکل حضور داشتند.

 

 

در ابتدای این جلسه هر کدام از مدیران کل به صورت مختصر به فعالیتهای انجام شده و یا در دست انجام در شهرستان سیاهکل اشاره کردند و پس از آن حاضرین به صورت مکتوب و یا به صورت شفاهی سئوالات خودشان را از آنها پرسیده و پاسخ خود را دریافت کردند.porsesh_va_pasokh_dar_siahkal-1

پس از آن نوبت به مسئولین شهرستانی رسید و حاضرین از رؤسای ادارات چای ، گاز ، راه و شهرسازی و آبفار سئوالات خود را مطرح کردند ، البته می توان گفت بیشتر درخواستهای خود را مطرح کردند.

 

ندیمی در این جلسه با اشاره به این مطلب که خواستار پاسخگویی آزاد و منصفانه هستیم گفت : در این جلسات فرصتی ایجاد می شود تا هر دو هفته یکبار مدیران و مسئولین استانی به صورت نوبتی در دو شهرستان سیاهکل و لاهیجان حضور یابند و مردم نیز به صورت چهره به چهره سئوالات و درخواستهای خودشان را با آنها در میان بگذارند.

 

وی تأید کرد : این جلسات به منظور رفع ابهامات تشکیل می گردد و این کار منتهای آرزوی مردم است که بتوانند مسئولین را نقد کرده و البته پاسخ خود را نیز از آنها دریافت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان به جوسازی و شایعات اشاره کرد و گفت : تشکیل این جلسات سبب می شود تا دیگر نیازی نباشد که منتقدان به دنبال شایعه سازی بروند و مردم می توانند به صورت مستقیم و علنی از من و سایر مسئولین سئوال بپرسند و پاسخ خود را نیز در همینجا دریافت کنند.porsesh_va_pasokh_dar_siahkal-4

 

ندیمی با تأکید بر این مطلب که برخی می خواهند بدون منطق حرف بزنند ، به یکی از پیامهایی که دریافت کرده بود اشاره کرد و اظهار داشت : برخی حتی بدون اینکه در این جلسات شرکت کنند می گویند که این جلسات نمایشی است.

وی در رابطه با کارخانه سیمان گیلان سبز دیلمان گفت : این کارخانه با سرمایه ای حدود ۸۰۰ میلیارد تومان احداث شده است و یکی از بزرگترین صنایع در استان گیلان به شمار می رود.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجل خاطرنشان کرد : برخی می گویند که هیچ نیروی کاری از روستای گولک در این کارخانه جذب نشده است، اما آمار موجود است و حدود ۴۸ نفر از این روستا در حال کار کردن در کارخانه سیمان دیلمان هستند.

ندیمی همچنین پیروزی کشتی گیران تیم ملی آزاد کشور در مسابقات جهانی و تیم فوتبال استقلال در مسابقات آسیایی را تبریک گفت.porsesh_va_pasokh_dar_siahkal-3

در این جلسه مدیران استانی از ندیمی بابت پی گیریهایی که در سطح استان و کشور برای جذب اعتبارات انجام می دهد تشکر کردند و این جلسه را الگوی جدیدی برای پاسخگویی مسئولین به مردم بیان کردند.

 

در این جلسه موضوعات مختلفی از جمله مشکلات جذب نیروی بومی در کارخانه گیلان سبز دیلمان ، پی گیری ساخت محور ارتباطی سیاهکل به دیلمان ، کمکبود آرد ، قطع درختان جنگلی ، حقوق کم کارگران شهرک صنعتی سیاهکل ، راه های روستایی ، نبود گاز در بخش دیلمان ، تعطیلی برخی از کارخانه ها ، مشکلات کشاورزان برای تحویل برگ سبز چای به کارخانه ها و حتی درخواست احداث کارخانه آسفالت سیمان از سوی یک سرمایه گذار مطرح و هر کدام از مدیران کل و یا مسئولین شهرستانی حاضر به موارد مربوط به خود پاسخ دادند.porsesh_va_pasokh_dar_siahkal-20

منبع در سیاهکل

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه