ابرو فراخ به عنوان اولین بخشدار زن در استان گیلان معرفی شد

اولین بخشدار زن در استان گیلان، در دولت تدبیر و امید به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان رشت معرفی شد.

ابرو فراخ به عنوان اولین بخشدار زن در استان گیلان معرفی شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، در مراسم معارفه بخشدار مرکزی رشت که عصر یکشنبه برگزار شد؛ ˈمنا ابرو فراخˈ به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان رشت معرفی و از زحمات ˈ فرهاد براتیˈ قدردانی به عمل آمد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در این مراسم؛ تغییرات مدیریتی و جایگزینی مدیران را به منظور هماهنگی بیشتر با برنامه های دولت یازدهم ذکر و بیان کرد: دولت ها ، مدیران را به تناسب نزدیکی فکری شان به گفتمان غالب و بمنظور پیشبرد برنامه ها برمی گزینند.

ˈعلی اکبر پر اوزانˈ افزود: وقتی فردی از مسولیتی جابجا می شود، به معنای ناتوانی او نیست بلکه مردم از دولت انتظار دارند که افرادی را انتخاب کند که برنامه های از پیش تعیین شده را اجرا کند.

وی اهتمام دولت تدبیر و امید را پرهیز از هرگونه افراط و تفریط و به منظور سامانددهی اوضاع کشور عنوان و خاطرنشان کرد: اصلاح طلبی، اصول گرایی و اعتدال گرایی در ذات دین است و اسلام عزیز، اعتدال را اساس معنویت می داند و در اصلاح طلبی و اصولگرایی بر اعتدال تاکید دارد.

پر اوزان با اشاره به وجود آرامش در کشور پس از استقرار دولت تدبیر و امید گفت: این آرامش و اقتداری که امروز از ایران در جهان شاهد هستیم، به واسطه همین مشی و عملکرد دولت تدبیر و امید است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با تاکید بر ضرورت پرهیز از حاشیه سازی افزود: مدیران باید به دور از هر حاشیه ای، به انجام وظایف محوله شان بپردازند.

وی دولت را دارای روحیه ای انتقاد پذیر دانست و گفت: از دولت می توان انتقاد کرد و وقتی دولت غنی می شود که مورد نقد عادلانه و منصفانه قرار گیرد.

پر اوزان در ادامه سخنانش؛ با اشاره به انتخاب یک زن به عنوان بخشدار در استان گیلان تصریح کرد: این انتصاب به دلیل توانمندی های بخشدار جدید مرکزی شهرستان رشت بوده است.

فرماندار رشت نیز در این مراسم گفت: دولت ها به عنوان خادم مردم بستر و جهت گیری برای رسیدن به اهداف انقلاب را فراهم می کنند و مردم راه رسیدن به اهداف انقلاب را با انتخاب دولت ها تعیین می کنند.

ˈسید عیسی مهدویˈ بخش مرکزی رشت را یک بخش حساس خواند و افزود: همه فعالیت های توسعه ای، در بخش مرکزی است و دیدگاه بخشدار جدید نیز برنامه محور و با اتکاء بر توسعه در چارچوب برنامه های دولت است.
77394028204043931125

وی وجود دو شهرک صنعتی بزرگ در شهرستان رشت، تراکم جمعیتی و بیشترین کارهای خدماتی، بازرگانی و آبزی پروری و کشاورزی و موضوعاتی همچون پسماند و زباله را از جمله دلایل اهمیت بخش مرکزی شهرستان رشت ذکر کرد.

ˈمنا ابرو فراخˈ بخشدار جدید مرکزی رشت فرزند یکی از شهدای والامقام استان گیلان است و سابقه ۱۴ ساله کار در وزارت کشور را دارد و پیش از این؛ کارشناس امور سیاسی استانداری گیلان، کارشناس معاونت برنامه ریزی استانداری و مشاور جوان مدیرعامل منطقه آزاد انزلی بوده است.

شهرستان رشت مرکز استان گیلان با جمعیتی افزون بر ۹۱۵ هزار نفر، دارای شش بخش مرکزی، خمام، خشکبیجار، سنگر، کوچصفهان و لشت نشاء است.

بخش مرکزی شهرستان رشت طبق سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیتی بیش از ۶۳۰ هزار نفر دارد و دارای چهار دهستان پسیخان، پیربازار، لاکان و حومه است.

آذرماه سال گذشته نیز اولین شهردار زن گیلان با انتخاب شورای اسلامی شهر لولمان، عهده دار مدیریت شهری لولمان از توابع شهرستان رشت شده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
هادی
ضمن تبریک به خواهر بزرگوارم خانم ابروفراخ،موفقیت روزافزون ایشان را از درگاه احدیت خواستارم و نیز به مردم شهیدپرور و ولایت مدار رشت تهنیت عرض می نمایم.
حامد خوشحال سقالکساری
با عرض تبریک به سرکار خانم ابروفراخ // امیدوارم که موفق باشند / در ابتدای کار ایشان تقاضایی دارم که از هم اکنون نظارت را روی زیرمجموعه خود جدی بگیرند // هستند کسانی که در زمان خدمت برادرگرامی جناب براتی متاسفانه مسئولیت خد را به نحو احسند و برای رضای خدا و خدمت به روستاییان انجام نمی دادند ./
در حاشیه