شورا حامی شهرداری است/ از تذکر و سوال اعضای شورا استقبال می‌کنم

شهردار رشت گفت: اعضای شورا نمایندگان مردم اند و برای آنان نیز کار می کنند و قطعاً هر سوالی که از شهردار می پرسند باید به طرز صحیح پاسخ داده شود تا اعضا نیز جوابگوی کسانی باشند که به آنان تعهد خدمت داده اند.

شورا حامی شهرداری است/ از تذکر و سوال اعضای شورا استقبال می‌کنم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رشت، محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت گفت: اعضای شورا نمایندگان  مردم اند و برای آنان نیز کار می کنند و قطعاً هر سوالی که از شهردار می پرسند باید به طرز صحیح پاسخ داده شود تا اعضا نیز جوابگوی کسانی باشند که به آنان تعهد خدمت داده اند.

وی افزود: اعضای شورا ناگزیرند اگر چیزی به عنوان معضل و یا مشکل در شهر می بینند به شهرداری بگویند و بدنه و کارکنان این مجموعه موظفند به این مسئله توجه نمایند و تذکرات را با جان و دل بپذیرند.

شهردار رشت گفت: مجموعه شورا، مجموعه ی خوبی است، اعضای شورا افرادی با تجربه، متخصص و فرهیخته هستند، مردم نیز به همبن دلیل به آنان رای داده اند، بنده به عنوان شهردار رشت از این تذکرات استقبال می کنم، زیرا تذکر و سوال معنایش این است که ما کار می کنیم و آنان حامی ما هستند و انتقادات سازنده آنان می تواند تلاش خادمین را بیشتر نماید.

خلیلی افزود: ما با شورا در تعامل خوبی هستیم، شورا حامی شهرداری در جهت ارائه خدمات مطلوب تر است و لازمه خدمت پرسش و پاسخ و رفع نقص می باشد، شورا در کنار شهرداری است نه در مقابل آن، این مهم را در سخنان اعضا می توان به وضوح مشاهده نمود مشروط به اینکه شهرداری هم در اجرا با جدیت کار کند و تقاضاهای به حق شهروندان شریف را برآورده نماید. وی افزود: هر پرسشی که از سوی شورا مطرح می شود در جهت جلب رضایت مردم است و می باید صحنه های حضور مردم را با کارکردن پر رنگ تر نماییم، از همکاران انتظار دارم فریب شایعات و حرف های بی اساس را نخورند و با عزم جدی در کنار اعضای محترم شورا در جهت آسایش شهروندان کار کنند.

وی گفت: مجموعه شهرداری باید با یکدیگر و متحد و با همدلی ارائه خدمات نمایند و مدیران شهرداری فضای مناسب جهت اعتلای اخلاقیات را ایجاد کرده و این فضا را گسترش دهند، مردم باید به شهرداری اطمینان کنند، آینده شهرداری متعلق به نیروهای جوان این بدنه است، پس مدیران باید در جهت آماده سازی آنان برای خدمت به  شهروندان همت نمایند. 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه