پنجاه و یکمین نشست اعضای شورای شهر رشت برگزار شد + چند حاشیه جالب

پنجاه و یکمین نشست علنی اعضای شورای اسلامی شهر رشت با حضور شهردار رشت، مشاور عالی شورا، مشاور طرح ساماندهی زباله های سراوان و همچنین جمعی از خبرنگاران در عمارت شورای رشت برگزار شد.

پنجاه و یکمین نشست اعضای شورای شهر رشت برگزار شد + چند حاشیه جالب

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، پنجاه و یکمین نشست علنی اعضای شورای اسلامی شهر رشت عصر روز یکشنبه با حضور خلیلی شهردار رشت، سردار امیرگل مشاور عالی شورا، کریم پور مشاور طرح ساماندهی زباله های سراوان و همچنین جمعی از خبرنگاران در عمارت شورای رشت برگزار شد.

در این جلسه جمشیدی، کریم پور، شیرزاد، خلیلی و علوی مباحثی را پیرامون مسائل مختلف شهر بیان نمودند.

چند حاشیه جالب:

برخی از اعضای شورا خیلی دقیق و پرکار به نوشتن مطالب مشغول بودند و با اشراف کامل نظرات خود را بیان می کردند، این در حالی است که عده ای هم یا با تلفن همراه خود صحبت می نمودند و یا با یکدیگر مشغول حرف زدن می شدند!

گاهی اوقات هنگامی که تلفن همراه این اعضا زنگ می خورد، نه تنها به تلفن پاسخ می دادند، بلکه همانطور که در سر جای خود نشسته بودند با کمال آرامش و خیلی مفصل با شخصی که تماس گرفته بود صحبت می نمودند.

shora00001

هنگامی که علوی رئیس کمسیون برنامه و بودجه شروع به سخنرانی کرده بود، چند تن از اعضا با خنده ها و صحبت های خود نظم جلسه را تقریبا بر هم زده بودند که با در خواست علوی جو آرام شد.

جمشیدی ریاست شورا نیز در کل این جلسه سعی بر ایجاد نظم و انضباط میان اعضا می نمود و با سخنان و رفتار خود به راحتی این نشست را مدیریت کرد.

هر طرحی را که جمشیدی برای رأی گیری در صحن مطرح می نمود، اعضای شورا بلافاصله و بدون هیچ بحثی به آن رای می دادند.

یکی از اعضای شورا هنگامی رای گیری به جای بالا بردن یک دست، هر دو دست خود را بالای سر برد و اینجا بود که رئیس شورا از وی خواست که یک دست باید بلند شود نه دو دست!

دو نفر از اعضای شورا در حال صحبت با یکدیگر بودند که یکدفعه متوجه می شوند اعضای شورا دستان خود را برای رای دادن بالا برده اند و آنان هم بلافاصله بدون اینکه توجهی به موضوع داشته باشند دستشان را بلند کردند!

shora00002

جمشیدی از اعضا خواسته بود که اگر کسی صحبت و یا مطلبی برای بیان کردن دارد اعلام کنند تا وقتی برای آنان در نظر گرفته شود اما برخی از اعضا نشان دادند که رغبتی برای نطق و صحبت کردن ندارند.

در پایان هم یکی از اعضای شورا پرونده ای را مطرح کرد که از فردی در دادگاه شکایت شده است و نیاز به ۱۰۰ هزار تومان پول دارد تا مشکلش حل شود. این مسئله با خنده های حاضرین همراه بود و عده ای گفتند که این مبلغ چیزی نیست خودمان پرداخت می کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه