داعش استخوانی در گلوی آمریکا می‌شود/ همکار خبرنگاران هستم

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داعش استخوان در گلو برای آمریکا می شود،گفت: تا به امروز تمام توطئه های آمریکا علیه دنیای اسلام به خودشان بازگشته و این بار نیز این امر محقق می شود.

داعش استخوانی در گلوی آمریکا می‌شود/ همکار خبرنگاران هستم

عطاالله حکیمی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز با اشاره به جنایت های گروه های تکفیری در دنیای اسلام اظهار کرد:غرب و آمریکا گروه های تکفیری و داعش را به وجود آورده اند و به حمایت از آنها می پردازند.

آمریکا و اسرائیل مسئول نا امنی ها در عراق هستند

وی با مطرح کردن این سوال که آیا نا امنی باید تنها در کشورهای اسلامی رخ دهد ؟ گفت: پاسخ به این سوال روشن می کند که آمریکا و اسرائیل مسئول این نا امنی ها هستند و می خواهند برای مسلمانان و اسلام عزیز مشکل ایجاد کنند.

امروز آمریکا در چاهی که خود کنده مانده است

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه امروز آمریکا خودش در چاهی که کنده است مانده و نمی داند با این گروه های تکفیری چه کند افزود: چون اگر قرار باشد اعضای این گرو ههای تکفیری به کشور خودشان بازگردند مشکل ایجاد می شود.

آمریکا همانطور که در سوریه ناکام ماند در عراق هم شکست می خورد

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لذا غرب و آمریکا درصدد هستند تا سر و ته این قضیه را در عراق به هم آورند تصریح کرد: تلاش آمریکا این بود که سوریه را در چالش بیندازد که در آنجا ناکام ماند و در عراق هم موفق نمی شود .

داعش استخوان در گلو برای آمریکا می شود

حکیمی  با تصریح بر اینکه داعش استخوان در گلو برای آمریکا می شود خاطرنشان کرد: تا به امروز تمام توطئه های آمریکا علیه دنیای اسلام به خودشان بازگشته و این بار  نیز این امر محقق می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل در صهیونیست بین المل تصمیم می گیرند که در دنیا چه رخ دهد اظهار کرد: صدرصد داعش را آمریکا و اسرائیل با حمایت ها خود به وجود آورده اند.

من همکار خبرنگاران هستم و  وارد عرصه رسانه شدم

حکیمی  در ادامه با اشاره به انتشار روزنامه کلید سیاست افزود: من همکار خبرنگاران هستم و  وارد عرصه رسانه شدم.

وی اشاره به اینکه مدیر مسئولی  روزنامه کلید سیاست بر عهده وی است گفت : صاحب امتیاز این روز نامه موسسه راه امام است که من از سهامداران این موسسه هستم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رودباری
به به اقای حکیمی خوبی شما چه خبر اقا ریاست محترم ستاد انتخابات حسن اقا نتونستی [...]جمع جور کنی دلم سوخت
در حاشیه