۳۰ قطعه سکه عتیقه در تاکستان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان، از کشف ۳۰ قطعه سکه عتیقه در این شهرستان خبر داد.

۳۰ قطعه سکه عتیقه در تاکستان کشف شد

به گزارش۸دی نیوز به نقل از مهر، محمدقاسم طاهرخانی در این باره اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان روز گذشته به دنبال کسب خبر مبنی بر نگهداری مقادیری اشیاء عتیقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع را بررسی و در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: این ماموران در اقدامی اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی منزل وی را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان عنوان کرد: در این اقدام ۳۰ قطعه سکه عتیقه کشف و ضبط شد.

طاهرخانی در پایان متذکر شد: کارشناسان اداره میراث فرهنگی قدمت سکه‌های کشف شده را مربوط به دوران تاریخی سلوکی و اشکانی اعلام کردند.

سه مجروح و یک کشته در سوانح رانندگی قزوین

کارشناس عالی تصادفات پلیس راه استان قزوین گفت: دیشب به دلیل انحراف به چپ راننده یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ یکی از سرنشینان این خودرو جان سپرد.

سرهنگ بهرام زینلی در این باره بیان کرد: شب گذشته در جاده قزوین – تهران راننده یک دستگاه سواری ۴۰۵ به دلیل انحراف به چپ با یک دستگاه خودروی ام وی ام برخورد کرد که بر اثر آن یک نفر از سرنشینان خودروی پژو جان سپرد.

وی گفت: در این مدت و در محور قزوین – رشت راننده یک دستگاه کامیونت به دلیل تجاوز به چپ با یک دستگاه خاور برخورد و بر اثر آن دو نفر مصدوم شدند.

این کارشناس خاطرنشان کرد: همچنین در آزاد راه قزوین – کرج راننده یک دستگاه سواری پراید به دلیل بی توجهی به جلو واژگون و بر اثر آن یک نفر مصدوم شد.

از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶ فقره تصادف منجر به مرگ با ۵۸ کشته و ۳۰۶ فقره تصادف منجر به جرح با ۴۲۲ مصدوم در راههای ارتباطی استان قزوین به وقوع پیوسته است.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه