افزایش ۱.۵ برابری تبلیغ خارج از شهر، برای برگزاری کنسرت موسیقی

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: برای تبلیغات انتفاعی خارج محدوده رشت، که تبلیغ برای برگزاری کنسرت را هم شامل می شود، ۱.۵ برابر باید پرداخت شود که معادل ۱۵۰ درصد، افزایش قیمت است.

افزایش ۱.۵ برابری تبلیغ خارج از شهر، برای برگزاری کنسرت موسیقی

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، سید امیر حسین علوی در جلسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه طرح اصلاح تعرفه عوارض کسب وپیشه موجب می شود که بودجه ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومانی تصویب شده، برای شهرداری رشت به دست آید، بیان کرد: از ۳۲ هزار و۴۰۰ واحد صنفی، تنها ۴۰۰ واحد صنفی در سال ۹۲ عوارض پرداخت کرده اند.

وی با بیان اینکه در اصلاح تعرفه عوارض کسب وپیشه در واقع یک ضریب اصلاح شده است، اظهارکرد: در واحد درآمد پیش بینی شده است که با این اصلاح، که موجب کاهش تعرفه و افزایش تعداد پرداخت کننده ها می شود، درآمد حاصل خواهد شد وبه این ترتیب مشکل حل می شود.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر رشت، اصلاح تعرفه عوارض کسب وپیشه را سبب تامین بودجه شهرداری و د رنهایت رضایتمندی شهروندان خواند وافزود: دربودجه ۹۲افزایش چمشگیر ۹۰درصدی برای عوارض کسب وپیشه را داشتیم که خروجی آن این بود که تعداد بسیاری از واحدهای صنفی، این مقدار عوارض را پرداخت نکردند.

علوی درمورد اعمال تخفیف وتشدید برتعرفه های پیشنهادی سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری رشت جهت اجاره استندهای در اختیار شهرداری، گفت: بعد از رایزنی، اصلاح درقیمتها صورت گرفت وافزایش قیمت داشتیم.

وی با اشاره به اینکه، برای تبلیغات فرهنگی غیرانتفاعی، شهرداری، ۵۰ درصد تخفیف جهت استفاده از استندها اعمال می کند، اعلام کرد: برای تبلیغات انتفاعی خارج محدوده رشت، که تبلیغ برای برگزاری کنسرت را هم شامل می شود، ۱.۵ برابر باید پرداخت شود که معادل ۱۵۰ درصد افزایش قیمت است.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر رشت، تبلیغات غیر فرهنگی در محدوده شهر را با افزایش قیمت ۱۵۰درصدی عنوان و تصریح کرد: برای تبلیغات غیر فرهنگی درخارج از شهر، افزایش قیمت دوبرابر اعمال می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه