برگزاری ۲۷۵ ساعت دوره آموزشی از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی

معاون توسعه مدیریت این سازمان از برگزاری ۲۷۵ ساعت دوره آموزشی حین خدمت برای پرسنل این سازمان از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ماه سال ۹۳ خبر داد.

برگزاری ۲۷۵ ساعت دوره آموزشی از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی

  به گزارش ۸دی نیوز، مهدی  پارسایی معاون توسعه مدیریت این سازمان از برگزاری ۲۷۵ ساعت دوره آموزشی حین خدمت برای پرسنل این سازمان از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ماه سال ۹۳ خبر داد.

 

وی با بیان اینکه در این دوره های آموزشی ۱۷۳ نفر از پرسنل معاونتها و مدیریتهای مختلف سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند اضافه کرد: دوره های آموزشی روابط عمومی موثر در شغل نگهبانی و حفاظت فیزیکی، دوره های مختلف سخت افزار رایانه و لپ تاپ، تراکم در شهرسازی، تبیین مصوبات فرهنگی نظام با تأکید بر مهندسی فرهنگی، آشنایی با قوانین و مقررات گردشگری، امکان سنجی پروژه های صنعتی پیشرفته و وظایف انتظامات در سازمانها در این مدت از سوی این سازمان برگزار شد.

 

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی ارتقای سطح دانش فنی، تخصصی همکاران سازمان در زمینه های مرتبط به مسئولیتهای شغلی و آشنایی با نحوه بهره گیری از ابزار و تکنولوژیهای روزآمد را از مهمترین اهداف برگزاری این دوره های آموزشی اعلام کرد و افزود: دوره های آموزشی برگزار شده از سوی این سازمان با همکاری معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه گیلان ، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران و موسسات علمی-پژوهشی برتر کشور برگزار شده است.

 

پارسایی اضافه کرد: رسیدن به اهداف هر سازمانی منوط به کارآیی کارکنان در انجام وظایف محوله است و باعنایت به جایگاه سازمان منطه آزاد انزلی، اجرای دوره های آموزشی نیروی انسانی زمینه ساز افزایش کارایی افراد در برابر تغییرات محیط کاری و نحوه ارتباط موثر با جوامع هدف می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه