۴۸درصد معلمان گیلانی در ده سال آینده بازنشسته می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه بیش از ۴۸درصد معلمان گیلانی در ده سال آینده بازنشسته می شوندگفت : سه هزار و ۲۷۲ معلم تا سه سال آینده در گیلان بازنشسته می شوند.

۴۸درصد معلمان گیلانی در ده سال آینده بازنشسته می شوند

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز ، مهدی حاجتی در جلسه هم‌اندیشی با خبرنگاران گیلان،در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه ها با اطلاع رسانی در تنویر افکار عمومی و تغییر نگرش جامعه موثرند گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد فرهنگی مشور در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ گام بر می دارد.

81126720-5631192

وی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش ،تعالی مدیریت مدرسه را مورد تاکید قرارداد و افزود: ۴۸ درصد جمعیت دانش آموزی گیلان را دختران و ۵۲ درصد را پسران تشکیل می دهند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به ۵ هزار و ۷۸۱ واحد آموزشی در گیلان اظهار کرد:این واحدهای آموزشی دارای ۱۹ هزار و ۴۱۶ کلاس درس هستند.

۱۴.۲ درصد دانش آموزان گیلان در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند

حاجتی از مشغول به تحصیل بودن ۲۹ هزار و ۸۵۳ نفر دانش آموز در مداس غیر دولتی گیلان خبرداد و افزود: ۱۴.۲ درصد دانش آموزان گیلان در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه این میزان ۴ درصد از میانگین کشوری بالاتر است گفت: میانگین کشوری در مورد تحصیل دانش ۀموزان در مدارس غیر دولتی بیش از ۹ درصد است.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان  با بیان اینکه آموزش و پرورش ۳۳ منطقه فعال در شهرستان‌ها دارد، تصریح کرد: پنج سیاست اصلی توسط وزارت آموزش و پرورش به استان‌ها و به طبع به شهرستان‌ها ابلاغ شده است که همه ادارات براساس این سیاست برنامه‌ریزی‌ها را اجرایی می‌کنند.

جمعیت پرسنلی بانوان  آموزش و پرورش گیلان از میانگین کشوری ۴ درصد بالاتر است.

حاجتی با بیان اینکه آموزش و پرورش گیلان ۳۰ هزار و ۵۶۱ نفر نیروی انسانی شاغل دارد خاطرنشان کرد: از این میزان ۲۶ هزار و ۲۳۹ نفر شاغل در مدارس هستند.

وی با تصریح بر اینکه از مجموع نیروی انسانی ۱۴ هزار و ۹۷۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند اظهار کرد: جمعیت پرسنلی بانوان آموزش پرورش گیلان ۵۷.۶ درصد و ۴ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

۴۸ درصد معلمان ما تا ده سال آینده بازنشسته می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه نیروی انسانی مرد شاغل در این اداره کل ۱۱ هزار و ۲۶۹ نفر است افزود: در گیلان ۱۴ هزار و ۸۶۹ نفر معلم بالای ۲۰ سال سابقه کار دارند

بیش از ۱۰  درصد معلمان گیلانی در سه سال آینده بازشسته می شوند

حاجتی با بیان اینکه ۴۸ درصد معلمان ما تا ده سال آینده بازنشسته می شوند در ادامه از بازنشستگی سه هزار و ۲۷۲ معلم تا سه سال آینده در گیلان خبرداد و افزود:۱۰.۵۴ درصد معلمان گیلانی در سه سال آینده بازشسته می شوند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش گیلان در کشور از نظر خروجی پرسنل مقام اول را داردگفت: برای اوقات فراغت دانش آموزان ۴۲ پایگاه ثابت در کانون های فرهنگی انتخاب شدند.

۷۵ پایگاه کار اوقات فراغت دانش آموزان را آغاز کرده اند

وی با بیان اینکه در مجموع ۷۵ پایگاه کار اوقات فراغت دانش آموزان را آغاز کرده اند افزود: آموزش اقتصاد مقاومتی به دانش آموزان از برنامه های ماست

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه