دیدار نوروزی فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهدای گیلان + تصاویر

فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدارهای نوروزی خود با خانواده های شهدای گیلانی دفاع مقدس و مدافع حرم در شهرستان های رشت و انزلی دیدار کرد.

دیدار نوروزی فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهدای گیلان + تصاویر

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز پنجشنبه با حضور در منزل شهیدان محمد، محمود و قدرت الله یوسفی، شهید مدافع حرم محمد رضا یعقوبی  شهید مدافع حرم بابک نوری هریس، شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا، شهید مدافع حرم امیررضا علیزاده و  شهید مدافع حرم حسینعلی پورابراهیمی با خانواده این شهیدان بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با اشاره به رشادت ها و ولایت پذیری جوانان کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی از خود گذشتگی و پایبندی جوانان به ارزشهای اسلامی است.

همچنین فرمانده سپاه قدس گیلان، سرهنگ دوم پاسدار مهدی صفاتی و هیئت همراه با خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان بندر انزلی شهیدان جواد دوربین و جهانگیر جعفری نیا نیز دیدار و گفتگو کردند.

سردار عبدالله پور با آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده های شهدا در گفتگو با خانواده شهید دوربین گفت: شهیدان اولیا الله هستند و بی تردید خداوند بندگانی را برمی گزیند و آنان را ذخیره برای خود دارد.

وی افزود: در مقطعی از زمان که  اسلام توسط داعش در خطر قرار گرفته بود افرادی مانند شهید دوربین و شهید جعفری نیا بودند که به مبارزه با این فرقه رفتند و الحمد الله سربلند و پیروز شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: مرگ برای هر انسانی امری حتمی است اما شهادت اگر نصیب هر فردی شود، تا قیام قیامت مزارش زیارتگاه خواهد بود و هر قشری با هر آرمانی به زیارت قبور آنان خواهد رفت و آن را دار الشفا میداند.

سردار عبدالله پور بیان کرد: شهید دوربین پاسداری بود که خدمتش در سپاه به پایان رسیده بود اما از آنجا که اینگونه افراد گلچین خداوند هستند داوطلبانه به دفاع از حرم رفت و سرانجام همانند دیگر یارانش به توفیق شهادت نائل آمد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه