کاراته کاران گیلانی در رقابت های لیگ جهانی نایب قهرمان شدند

مسوول اجرایی هیات کاراته گیلان گفت : چهار کاراته کار این استان در پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند .

کاراته کاران گیلانی در رقابت های لیگ جهانی نایب قهرمان شدند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل ار ایرناˈ،  علی اسماعیلی  مسوول اجرایی هیات کاراته گیلانˈگفت: در جریان این رقابت ها که در اندونزی برگزار داشت ، دو کاراته کار گیلانی در بخش آقایان و دو کاراته کار گیلانی نیز در بخش بانوان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ جهانی کاراته شدند .

وی اظهار کرد : بر این اساس و در بخش مردان ، ˈ سعید حسنی پور ˈ کاراته کار شایسته گیلانی در وزن ۷۵ کیلوگرم با برتری برابر حریفانی از اندونزی ، ویتنام و برزیل به دیدار نهایی راه یافت که در این مرحله مغلوب ˈ بهمن عسگری ˈ از ایران شد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

وی ادامه داد : همچنین ˈ وحید حسنی پورˈ دیگر کاراته کار استان گیلان در وزن ۶۰ کیلوگرم برابر کاراته کارانی از ویتنام ، اندونزی ، هنک کنگ و کره جنوبی به برتری رسید و با شکست مقابل ˈ هامون درفشی پورˈ موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد .

وی خاطرنشان کرد : در بخش بانوان نیز ˈ آلاله صعودی ˈ دیگر ورزشکار گیلانی در وزن ۵۰ کیلوگرم برابر حریفانی از ویتنام ، اندونزی و تایلند پیروز شد و با شکست مقابل حریفی از کره جنوبی در مکان دوم قرار گرفت .

وی بیان کرد : ˈ مهتاب اسماعیلیˈ دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این رقابت ها ، در وزن ۶۱ کیلوگرم حریفانی از ویتنام و هنگ کنگ را شکست داد و در دیدار نهایی مغلوب کاراته کاری از برزیل شد و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

مسوول اجرایی هیات کاراته استان گیلان اضافه کرد : در پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته ، ورزشکاران ۲۶ کشور جهان در اندونرزی با هم به رقابت پرداختند .

ˈ اسماعیلی ˈ در ادامه گفت : ˈ سعید حسنی پور ˈ کاراته کار شایسته استان گیلان سال گذشته ، مدال برنز چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته که در ترکیه برگزار شده بود، را کسب کرده بود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه