آغاز عملیات تعریض جاده حادثه خیز شهرصنعتی رشت

مدیر ساخت و توسعه راه های گیلان از آغاز تعریض و چهار خطه کردن جاده حادثه خیز شهرصنعتی رشت خبر داد.

آغاز عملیات تعریض جاده حادثه خیز شهرصنعتی رشت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خوبان خبر، محمدرضا نازک کار عصر شنبه در حاشیه بازدید از جاده شهر صنعتی رشت افزود:  عملیات چهار خطه کردن مسیر شهر صنعتی در محور رشت – امام زاده هاشم (ع) به طول ۴٫۵ کیلومتر آغاز شده است.

وی همچنین اظهار داشت: برای این پروژه که شامل ۱۱ متر تعریض و دو خط رفت و دوخط برگشت است چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری می شود.

 مدیر ساخت و توسعه راه های گیلان زمان اجرای پروژه چهارخطه کردن مسیر شهر صنعتی رشت را یک سال اعلام کرد و گفت: با تکمیل ساخت این پروژه حوادث جاده ای به شدت کاهش می یابد.

وی افزود: احداث راه های مواصلاتی اعم از آزادراه ها، بزرگراه ها، راه آهن و غیره یکی از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی در هر کشوری است.

نازک کار تصریح کرد: تاثیر این عامل بر رشد و گسترش سایر عوامل توسعه انکارناپذیر است و زمینه توسعه از جهات مختلف را فراهم می آورد.

وی بیان داشت: حمل و نقل و جابجایی کالا و مسافر در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر ساخت و توسعه راه های گیلان یادآور شد: حمل و نقل و راه در توسعه کشور و رونق اقتصادی و نیز ایجاد اشتغال نیز تاثیرگذار است بنابراین سرمایه گذاری در توسعه راه های ارتباطی می تواند بسیاری از هزینه های جانبی ناشی از سوانح و تلفات جاده ای و خسارات های مالی را جبران کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه