مجتمع فرهنگی ورزشی آیت الله بهجت(ره) در فومن احداث خواهد شد

ناصر عاشوری، نماینده مردم شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی از احداث یک مجتمع فرهنگی ورزشی در شهرستان فومن خبر داد.

مجتمع فرهنگی ورزشی آیت الله بهجت(ره) در فومن احداث خواهد شد

به گزارش۸دی نیوز به نقل از بهجت نیوز ، ناصر عاشوری قلعه رودخانی نماینده مردم نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت  در مجلس به تشریح عملکرد خود در طی دوسال حضورش در مجلس نهم پرداخت.

ناصر عاشوری  خود حق شهروندی را از مهم ترین قوانین جمهوری اسلامی برشمرد و گفت : حقوق شهروندی باید به درستی و دقت بالا رعایت شود و مردم نباید نگرانی های بی مورد داشته باشند.

g617v2dq025r8qbpq8701

وی افزود : مسئله مسکن و نان و اقلام مورد نیاز مردم برای ما بسیار جدی است و در همین جهت ما انبارهایی را تعبیه کرده ایم و در آن نزدیک به ۲۶ قلم کالای اساسی مایحتاج مردم را ذخیره کرده ایم.

وی در رابطه با مشکلات برخی نانواهایی ها گفت : فرماندار باید سخت گیری های لازم را با برخی نانواهای متخلف انجام دهد و هیچگونه عفو و گذشتی نباید داشته باشد.

عاشوری ادامه داد : در بخش عمرانی در دو سال پیش نزدیک به ۴۳ هزار میلیارد بودجه داشتیم که سال قبل به ۱۳ هزار میلیارد و امسال به ۷ هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

ناصر عاشوری ضمن اشاره به مسکوت ماندن پروژه پل ورودی شهر فومن افزود : برای اتمام این پروژه سال۷ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده ایم که به امید خدا تا پایان امسال روگذر و زیرگذر آن هم تکمیل خواهد شد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت : در طی دوسال اخیر ۴۰ روستا در فومن و شفت گازرسانی کرده ایم و ۳ میلیارد اعتبار برای تعمیر و تجهیز بیمارستان امام حسین مجتبی(ع) فومن و همچنین بعد از ۲۵ سال تعطیلی پروژه راه ماسوله به ماجولان ؛ با اعتبار ۲۵ میلیاردی این جاده را بازگشایی خواهیم کرد.

عاشوری همچنین از احداث چند دانشکده از جمله علمی کاربردی ، ایرانگردی و جهانگردی و همچنین مامایی در فومن خبر داد.

وی با تشکر از مسئولین شهرستانی گفت : انصافا مسئولین شهرستان اگر نگوییم نمره بیست اما حداقل نمره قبولی را دریافت کرده اند و به جد پیگیر مشکلات هستند.

احداث مجتمع فرهنگی آیت الله بهجت(ره) در فومن

ناصر عاشوری در بخش آخر صحبت هایش خبر داد که در دیدار اخیر خود با دکتر روحانی دستور کتبی ساخت مجتمع فرهنگی ده هزار متر مربعی به نام حضرت ایت الله بهجت(ره) را برای فومن گرفته است.

وی در ادامه گفت : این مجموعه فرهنگی به حول قوه الهی با اعتبار هفتصد میلیون تومانی کارش اغاز خواهد شد و سعی خواهد شد طی دو سال به بهره برداری برسد.

  • ناصر عاشوری از جمله امکانات این مجتمع فرهنگی را مدرسه قرآنی ؛ سالن قرآنی و ورزشی و پذیرایی برشمرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
م.فومنی
اره برادر عزیز مسولیتش رو هم بسپر به اون دوست عزیزتراز جونت اقای آ[...] که حسابی آبادش کنه!!!!!!!!
در حاشیه