هلاکت چند تن از اعضای گروهک تروریستی پژاک توسط سربازان نیروی زمینی

فرمانده نیروی زمینی ارتش از هلاکت چند تن از اعضای گروهک تروریستی پژاک توسط سربازان نیروی زمینی خبر داد.

هلاکت چند تن از اعضای گروهک تروریستی پژاک توسط سربازان نیروی زمینی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، امیر سرتیپ “احمد رضا پوردستان” فرمانده نیروی زمینی ارتش از انهدام یکی از گروهک‌های تروریستی پژاک که قصد وارد شدن به کشورمان را داشت، خبر داد.  

وی افزود: طی چند روز گذشته یک گروه چند نفره از گروهک‌ تروریستی پژاک  قصد ورود به کشور را داشتند که با هوشیاری سربازان شایسته و فدایی و فداکار ولایت در نیروی زمینی، ضربه جبران‌ناپذیری به این گروهک تروریستی وارد شد.

امیر پوردستان تصریح کرد: گروهکی که با انواع و اقسام سلاح‌ها قصد ورود به مرزهای ما را داشته و بنا داشت تا بسته‌های انفجاری را وارد کشور کند و حرکت‌هایی را انجام دهد، در بدو ورود با سربازان نیروی زمینی مواجه شد و ضربه سختی را خورد.  

فرمانده نزاجا گفت: نفرات زیادی از این گروهک تروریستی کشته و زخمی شدند که نشان از استحکام و توانمندی و هوشیاری بالای سربازان نیروی زمینی در دفاع از مرزها دارد.  

وی افزود: امروز هم مرزها تقویت شدند و یگان‌های ما پای کار هستند.

امیر پوردستان اظهار داشت: یگان‌های نیروی زمینی در بخش‌های وسیعی از مرزهای غرب و جنوب غربی کشور مستقر هستند و بحمدالله از قابلیت بسیار بالایی در دفاع از مرزها برخوردارند.  

فرمانده نزاجا خاطر نشان کرد: علاوه بر این، یگان‌های پروازی ما در هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مأموریت حمایت از مرزهای شمال غرب و جنوب شرق کشور و همه مرزها را به عهده دارد که با  پشتیبانی از یگان‌های پیاده توانسته‌اند خدمات ارزشمندی را انجام دهند. 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه