ترکیب احتمالی تیم‌های ایران و آرژانتین اعلام شد/ بیک‌زاده در ترکیب اصلی

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برابر آرژانتین در مرحله گروهی رقابتهای فوتبال جام جهانی در حالی از سوی یکی از سایت‌های معتبر جهان اعلام شد که نام هاشم بیک‌زاده در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفته است.

ترکیب احتمالی تیم‌های ایران و آرژانتین اعلام شد/ بیک‌زاده در ترکیب اصلی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، مجله معتبر کیکر آلمان ترکیب دو تیم ملی ایران و آرژانتین را در دیداری که ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب و از گروه F رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برگزار می‌شود، به شرح زیر اعلام کرد:

ترکیب ایران:
علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، احسان حاج صفی، رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه

ترکیب تیم آرژانتین:
سرخیو رومه‌رو، پابلو زابالاتا، فدریکو فرناندس، ازکویل گارای، مارکوس روخو، فرناندو گاگو، خاویر ماسچرانو، آنخل دی ماریا، لیونل مسی، گونزالو هیگواین و سرخیو آگوئرو 

این ترکیب درحالی از سوی مجله کیکر اعلام شد که به نظر می‌رسد اگر شرایط حضور بیک‌زاده در زمین مسابقه فراهم شود، او جانشین احسان حاج‌صفی می‌شود و مهرداد پولادی که یکی از بهترین بازیکنان ایران در دیدار با نیجریه بود، بعید است از ترکیب اصلی خارج شود.

همچنین با نگاهی به ترکیب تیم آرژانتین متوجه می‌شویم این تیم با ۴ مهاجم یعنی آنخل دی ماریا، لیونل مسی، گونزالو هیگواین و سرخیو آگوئرو برابر ایران به میدان می‌آید.

از سوی دیگر سایت کیکر پیش از بازی ایران برابر نیجریه هم ترکیب احتمالی تیم ملی کشورمان را اعلام کرده بود که ۲ اشتباه داشت. این سایت خبر داده بود دانیل داوری درون دروازه و مسعود شجاعی در میانه زمین ایران بازی می‌کنند اما علیرضا حقیقی به عنوان دروازه‌بان و احسان حاج‌صفی به جای شجاعی در آن مسابقه به میدان رفتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه