واریز سهمیه ۶۰ لیتری بنزین تیرماه

۶۰ لیتر سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی تیرماه ساعت ۲۴ امشب به کارت‌های سوخت واریز می‌شود.

واریز سهمیه ۶۰ لیتری بنزین تیرماه

به گزارش خ ۸دی نیوز به نقل از  فارس ساعت ۲۴ امشب سهمیه ۶۰ لیتری بنزین نیمه یارانه‌ای تیرماه به قیمت ۷۰۰ تومان در هر لیتر در کارتهای سوخت خودروها واریز می شود.

براساس گفته های مسئولان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی موجودی سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی کارتهای سوخت نمی سوزد، اما مصرف کنندگان باید به این نکته توجه داشته باشند که امکان ذخیره کردن این سهمیه وجود ندارد بنابراین برای سوخت گیری ابتدا بنزینهای ۴۰۰ تومانی موجود در کارتها مصرف و سپس می توانند از بنزین ۷۰۰ تومانی کارت سوخت خود استفاده کنند.

این گزارش اضافه می کند: پس از اجرای گام دوم قانون هدفمندکردن یارانه‌ها قیمت بنزین نیمه یارانه‌ای از ۴۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز از ۷۰۰ به ۱۰۰۰ تومان در هر لیتر تغییر پیدا کرد.

پس از اجرای گام دوم قانون اگرچه میزان مصرف بنزین روند کاهشی پیدا کرده بود اما با گذشت زمان مصرف بنزین رو به افزایش گذاشت.

به نظر می رسد با همزمانی تیرماه و ماه مبارک رمضان مصرف بنزین روند صعودی پیدا نکند اما پس از اتمام ماه رمضان و آغاز سفرهای تابستانی مصرف بنزین نیز افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی پیش بینی کرده است مصرف بنزین در اوج مصرف به میانگین روزانه ۷۰ تا ۷۵ میلیون لیتر در روز برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه