مسابقات کاپ آزاد قویترین مردان گیلان برگزار شد

مسابقات کاپ آزاد قویترین مردان گیلان بزرگداشت شهدای خمام با قهرمانی محمد پارسا ورزشکار خمامی پایان یافت.

مسابقات کاپ آزاد قویترین مردان گیلان برگزار شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خوبان خبر، مسابقات کاپ آزاد قویترین مردان گیلان روز گذشته در محل بازارچه محلی خمام برگزار شد.

سید عباس کاظمی مسئول هیئت بدنسازی و پرورش اندام خمام در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این مسابقات گفت: در مسابقات کاپ آزاد دوازده شرکت کننده از شهرهای خمام، انزلی، گرگان، بروجرد و تاکستان شرکت داشتند.

263 303 1510 3210

مسئول هیئت بدنسازی و پرورش اندام خمام گفت: در پایان مسابقه محمد پارسا از تیم خمام با ۴۱ امتیاز اول، مجید عباسی از گرگان با ۳۸ امتیاز دوم و ایمان معینی با ۳۱ امتیاز سوم شدند.

وی ادامه داد: به نفر اول ۴ میلیون ریال وجه نقد به همراه کاپ و مدال، نفر دوم ۳ میلیون ریال به همراه کاپ و مدال و به نفر سوم ۲ میلیون ریال به همراه کاپ و مدال تعلق گرفت.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خمام از داوری مهرداد باجلان از قویترین مردان ایران در این رقابت ها خبر داد.

وی با تشریح مراحل مختلف مسابقه گفت: این مسابقه شامل آیتم های اسکات تعادلی به وزن ۳۴۰ کیلو گرم به فاصله ۲۰ متر، حمل چمدان ۲۴۰ کیلوگرمی، غلطاندن لاستیک ۴۸۰ کیلویی و بالا کردن کنده به وزن ۱۱۰ کیلوگرم در ۶۰ ثانیه برگزار شد. آخرین آیتم این مسابقه نیز کشیدن کامیون ۱۰ تنی به مسافت ۱۵ متر بود.

کاظمی اضافه کرد: کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها نیز به بنیامین دوبحری از انزلی رسید.

وی همچنین از بخشدار خمام، شهردار و شورای شهر خمام، نیروی انتطامی خمام، روسای فعلی و قبلی اداره ورزش و جوانان خمام و سپاه ناحیه مقداد رشت تشکر نمود.

کاظمی در پایان گفت: با وجود این که این مسابقات برای اولین بار در خمام برگزار می شد، از کیفیت بالایی برخوردار بود و با استقبال خوب مردم خمام روبرو شد.

گفتنی است؛ حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز تماشاگر مسابقه قویترین مردان در خمام بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی
احسان رشنو سوم شد
در حاشیه