چای سفید در املش تولید شد

برای نخستین بار در جهان، چای سفید درکارخانه چای سازی نوبر رانکوه املش تولید شد.

چای سفید در املش تولید شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از املش ما، قاسم رضائیان نایب رییس انجمن صنفی کارخانجات چای ایران در گفتگوبا  خبرنگار املش ما در املش اظهارداشت:  چای سفید ازغنچه های نشکفته اصلی برگ سبزچای و دردمای ۳۰تا ۴۰درجه تولید می شود.

رضائیان با اعلام اینکه هزینه تولید چای سفید بسیار بالاست ، افزود: هم اکنون برای تولید هر کیلوگرم چای سفید مبلغی بالغ بر۱۵۰هزارتومان هزینه دربردارد.

wihit tee of iran

مدیرعامل شرکت  چایسازی نوبررانکوه یادآورشد : پس از موفقیت در تولید چای سبز اینک اختصاص یک خط  ویژه برای تولید چای سفید درنظرگرفته شده که در این ارتباط  مجموعاً بالغ بریک میلیارد و پانصدمیلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

رضائیان افزود:کشورهای لهستان ، ترکیه ،آذربایجان ، ژاپن و افغانستان برای صادرات چای سبزتاکنون اعلام آمادگی نموده اند.

وی خاطرنشان کرد :خوشحالم که تلاش ۴روزه کارشناسان و کارگران این کارخانه به بارنشست و چای سفید که یکی از بهترین نوع چای تولیدی ایران می باشد درشهرستان املش نیزتولید شد.

قاسم رضائیان قیمت بازارفروش هرکیلو چای سفید رابین ۴۰۰تا ۷۰۰هزازتومان  عنوان کرد و اظهارداشت: چای سفید  گران قیمت‌ترین نوع چای جهان است.

رضائیان  اعلام رضایت از میزان استقبال چای سفید ازسوی بازاریان ومصرف کنندگان داخلی و خارجی  افزود: چای سفید بیشترین آنتی اکسیدان‌ها و کمترین میزان کافئین را در بین چای‌ها دارا است که به همین دلیل مورد اقبال فراوان است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه