پویانمایی ˈجام جهانی با یوزپلنگ ایرانیˈ در گیلان تولید شد

رییس روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تولید پویانمایی (انیمیشن) ˈجام جهانی با یوزپلنگ ایرانیˈ در لاهیجان خبر داد.

پویانمایی ˈجام جهانی با یوزپلنگ ایرانیˈ در گیلان تولید شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا،ˈ قاسم مصفا رییس روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: اسماعیل جباری از انیمیشن سازان فعال لاهیجانی به تازگی کار ساخت انیمیشن کوتاه ˈجام جهانی با یوزپلنگ ایرانیˈ را به پایان رسانده است.

وی اظهار کرد: این انیمیشن کوتاه چهار دقیقه ای به مناسبت برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ساخته شده و درباره یوزپلنگ ایرانی است که در بحبوحه جام جهانی و بازی ایران و آرژانتین در یک سفر طولانی خود را از ایران به برزیل می رساند و به کمک بازیکنان تیم ملی ایران می شتابد.

وی ادامه داد: کارگردانی، نور، تصویر، رندر، گرافیک، کامپوزیت و تدوین انیمیشن کوتاه ˈجام جهانی با یوزپلنگ ایرانیˈ توسط اسماعیل جباری انجام شده، نویسنده فیلمنامه محمد وهابی – انیماتور و مدل سازی ابراهیم جباری – تهیه کننده محمد وهابی و مجری طرح نیز گروه پویانمایی ابریشم کهن لاهیجان است.

جباری از انیمیشن سازان فعال و موفق لاهیجانی و مسوول گروه پویانمایی ˈابریشم کهنˈ است که تاکنون انیمیشن های ˈسایهˈ ، ˈتاتیˈ، ˈشکار مگسˈ (بهترین فیلم انیمیشن کوتاه اولین جشنواره فیلم رحمت، آذر ۱۳۸۸، چالوس)، انیمیشن دوازده قسمتی ˈلاک پشت کوچولوˈ، ˈچهارشنبه آخر سالˈ، ˈپل عابرˈ، ˈآهˈ، ˈنریز روی زمینˈ، ˈحکم به کشتن مگسˈ، ˈروز درختکاریˈ، ˈیک روز خوب یک روز بدˈ، ˈفکر نان کن که خربزه آب استˈ را ساخته است.

وی حضور موفق و شایسته ای در جشنواره های داخلی و خارجی نیز داشته که از آن جمله می توان به کسب دیپلم افتخار بهترین انیمیشن کوتاه برای فیلم کوتاه پویانمایی ˈپل عابرˈ در جشنواره منطقه ای سینمای جوان سنندج (کوسالان) و حضور در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم ستاره شیگن قزاقستان با فیلم کوتاه پویانمایی ˈشکار مگسˈ اشاره کرد.

از گروه پویانمایی ابریشم کهن، انیمیشن سیزده قسمتی با عنوان ˈگیل آبادˈ با موضوع مثل های گیلانی به سفارش شبکه باران پخش شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه