گروه داعش دست نشانده غرب است و تجهیز گروه های تروریستی دامن گیر اروپا و غرب شده است

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی وزیر کشور، گفت: اروپای ها و غربی ها آن را تجهیز کردند اما امروز این گره تروریستی دامن آنها را گرفته است و الان نگران این هستند که روزی به آنها ضربه وارد نکنند.

گروه داعش دست نشانده غرب است و تجهیز گروه های تروریستی دامن گیر اروپا و غرب شده است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، علی عبداللهی در مراسم یادواره ۲۹ شهید روستای کلیشم عمارلو، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روستا، به نقش شهدا در دوام و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پرداخت و اظهار کرد: کسانی که ادامه راه شهدا را نهی می کنند از عالم غیب و برکت خون شهیدان اطلاعی ندارند.

وی جنگ هشت ساله را به دانشگاه تشبیه کرد و گفت: در گذشته این حرف برای ما ملموس نبود اما الان با تمام وجود درک می کنیم که جنگ هشت سال دفاع مقدس برای ما دانشگاه بود.

معاون وزیر کشور، با بیان اینکه جنگ ۸ ساله یک جنگ دفاعی بود، ابراز نمود: برهمه تکلیف است موقعی که هجمه ای علیه کشور صورت گرفت، آماده باشیم، ما با شرایط کشور در آن دوران طالب جنگ نبودیم.

وی با اشاره به توصیه اکید مقام معظم رهبری مبنی بر مدیریت جهادی، ادامه داد: مدیریت جهادی، راه شهدا است که با کمترین امکانات در مقابل دشمن تا به دندان مسلح ایستادگی کردند.

عبداللهی اضافه کرد: پیروزی ها در هشت سال دفاع مقدس بودن وجود روحیه جهادی و شهادت طلبی امکانپذیر نبود لذا باید لحظه ای راه و روش شهدا را فراموش نکنیم.

وی، یاد آور شد: شهدا جلوی گلوله دشمن رفتن و برای رفتن روی میدان مین از یکدیگر سبقت می گرفتند، امروز هم تداوم چنین روحیه ای است که می تواند موجب خیّر و برکت در نظام جمهوری اسلامی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی وزیر کشور، به کشتار اخیر در کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: گروه های تروریستی و آدم کش، بویی از اسلام نبرده اند اما تمام جنایات خود را به نام اسلام تمام می کنند.

وی، چنین گروه هایی را از دست نشانده غربی ها دانست و افزود: روز سه شنبه با ۷ تن از سفیران دیدار داشتم و آنها نگرانی عجیبی برای فعالیت گروه های تروریستی علی الخصوص داعش داشتند و می گفتند ایران چه برنامه ای برای آنها دارد.

عبداللهی، بیان نمود: اروپای ها و غربی ها آن را تجهیز کردند اما امروز این گره تروریستی دامن آنها را گرفته است و الان نگران این هستند که گروه های تروریستی روزی به آنها ضربه وارد کنند.

وی تصریح کرد: با تمامی شرایط در بیرون منطقه اما کشور دارای امنیت مطلوبی است و این امنیت و آرامش، اقتدار و سربلندی به برکت خون شهدا است.

استاندار اسبق گیلان، بیان نمود: غربی ها فکر کردند با تحریم می توانند کشور را فلج کنند اما بی خبر بودند که رهبر کبیر انقلاب فرموده بود کارتر بزرگترین خدمتی که با ما کرد کشور را تحریم نمود و امروز هم به واسته تحریم ها در همه بخش ها خود کفا شده است.

وی با بیان اینکه، امروز کشور کشور در معادلات بین المللی حرف برای گفتن دارد، گفت: اگر امروز ایران را برای نظرخواهی و تصمیم گیری های بین المللی دعوت می کنند بیانگر اقتداری است که با رهنمون های مقام معظم رهبری رقم خورده است.

در این مراسم، بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حکیمی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی، احمدی فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین داودی امام جمعه رودبار و جمعی از مسئولان شهرستان و اهالی روستای کلیشم حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه