تلقی های ناصحیحی از مدیریت ها در برخی بخش ها وجود دارد/ ولایت فقیه همیشه خط قرمز است

جمعی از مدیران سازمان بسیج کارمندان استان به همراه سردار علیزاده مسئول شورای عالی قشر بسیج استان دیداری صمیمانه با مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان در محل این اداره کل داشتند.

تلقی های ناصحیحی از مدیریت ها در برخی بخش ها وجود دارد/ ولایت فقیه همیشه خط قرمز است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از سازمان بسیج کارمندان گیلان، جمعی از مدیران سازمان بسیج کارمندان استان به همراه سردار علیزاده مسئول شورای عالی قشر بسیج استان دیداری صمیمانه با مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان در محل این اداره کل داشتند.

در این دیدار مهندس علیزاده مدیر کل سازمان میراث فرهنگی استان در سخنانی با اشاره به نقش بسیج به عنوان تشکل شاخص نظام اسلامی گفت: امنیت امروز مرهون روحیه بسیجی وار مردم ماست.

وی در ادامه افزود: امروزه به دلیل پیچیدگی خاص مسائل فرهنگی مواجه ما با این مسائل باید متناسب با تهدیدهای موجود در این زمینه باشد .

وی با اشاره به رویکرد دولت جدید در عرصه فرهنگی گفت: با روی کار آمدن دولت جدید، تلقی های ناصحیحی از مدیریت ها در برخی بخش ها وجود دارد ولی بنده به عنوان یکی از مدیران در عرصه اجرایی تاکید می کنم که ما همچنان به آرمان های نظام پایبندیم و ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه انقلاب برای همیشه خط قرمز ما بوده و هیچگاه از آن عدول نمی کنیم .

وی همچنین گفت : در بسیج خط کشی های سیاسی اساسا وجود ندارد و بنده نیز تعلق خاطر ویژه نسبت به سپاه دارم و شخصا آماده هرگونه همکاری با بسیج هستم .

در ادامه این جلسه سردار علیزاده در سخنانی گفت : در نظام اداری ما  بسیج باید فضا را به سمت حفظ ارزش ها ببرد . این استاد دانشگاه در ادامه گفت : حضرت آقا در روز تنفیذ خطاب به رئیس جمهور گفتند : رئیس جمهور ما باید بداند رئیس جمهور ،جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه گفت : تاکید حضرت آقا بر روی لفظ اسلامی برای همه ما پیام دارد و این گفته حضرت آقا در خطاب به همه مدیران ما  می باشد .

وی همچنین با اشاره به رعایت اخلاق اسلامی در ادارات  گفت : ما هنوز در کشورمان انقلاب اداری نکرده ایم و فقر و فساد و تبعیض که وجود دارد به نوعی در ادارات نیز شاهد آن هستیم و ریشه فقر و فساد در واقع در تبعیض موجود در ادارات دولتی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه