قشر کم‌درآمد در اولویت مسکن اجتماعی دولت است

مسکن اجتماعی نوعی حمایت از صندوق‌های حمایتی برای مسکن افراد کم درآمد و مختص کسانی است که با پایین‌ترین آورده قصد خانه‌دار شدن دارند.

قشر کم‌درآمد در اولویت مسکن اجتماعی دولت است

به گزارش ۸دی نیوز، مهرداد بائوج لاهوتی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت عصر دیروز گفت: طبیعی است که هر دولتی سیاست های هاص خود را در خصوص مسکن دارد و می تواند راهکار و استراتژی خود را در این خصوص پیش ببرد اما بحث زمان نیز نباید سبک شمرده شود.

نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: وزارت راه و شهرسازی دولت آقای روحانی قصد دارد پروژه مسکن اجتماعی را اجرا کند که مجلس مخالفتی در این خصوص ندارد اما بحث زمان در حال حاضر از هر چیز برای ما مهم تر است.
 
بائوج لاهوتی تصریح کرد: به طور متوسط در کشور هر سال حدود یک میلیون تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیاز داریم که باید به این تعداد واحد در سال برسیم.
وی با تاکید بر لزوم حل مشکل مسکن افراد کم درآمد جامعه گفت: مسکن اجتماعی نوعی حمایت از صندوق‌های حمایتی برای مسکن افراد کم درآمد و مختص کسانی است که با پایین‌ترین آورده قصد خانه‌دار شدن دارند
 
بائوج لاهوتی با اشاره به گزارش هایوزارت راه به کمیسیون عمران در خصوص مسکن اجتماعی گفت: بر اساس گزارشات وزیر راه و شهرسازی و مشاورنشان به کمیسیون عمران ۴۰ درصد  طرح مسکن انجام شده است اما به طور کلی طرح چندان مسئله جدیدی در خود در قیاس با برنامه های فعلی حوزه مسکن نداشت.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس نهم هم چنین تصریح کرد: طرح مسکن اجتماعی بحث سکونت گاه‌های غیر رسمی در حاشیه شهرها و بافت‌های فرسوده در اولویت قرار دارد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه