سقوط خودرو پژو به کانال آبی در رشت، جان ۵ نفر را گرفت

رییس پلیس راه گیلان از مرگ ۵ نفر به سبب سقوط خودرویی در داخل کانال آب در شهرستان رشت خبر داد و گفت: در هفته گذشته ۶ حادثه رانندگی با ۱۰ مورد فوت در گیلان رخ داده است.

سقوط خودرو پژو به کانال آبی در رشت، جان ۵ نفر را گرفت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دیار باران، سرهنگ مهیار رستگار از مرگ ۵ نفر به سبب سقوط خودرویی در داخل کانال آب در شهرستان رشت خبر داد و اظهار کرد: در روزهای گذشته یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در ساعت۵:۳۰ بامداد به همراه ۵ سرنشین خود که شامل ۲ زوج جوان و یک کودک شیرخوار در داخل کانال آب منتهی به سد سنگر شهر رشت سقوط کرد که همچی سرنشینان جان خود را از دست دادند.

6574618

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۶ حادثه رانندگی با ۱۰ مورد فوت در گیلان رخ داده است، گفت: این حوادث به سبب بی‌احتیاتی، عجله و شتاب رانندگان روی داده است.

رییس پلیس راه گیلان افزود: در حادثه دیگر یک دستگاه سواری پراید در جاده امام‌زاده هاشم به رستم آباد واژگون و منجر به جراحت ۴ نفر و مرگ یک کودک ۳ ساله شد که برابر نظر کارشناسان پلیس راه بی‌توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلوگی راننده علت وقوع دو تصادف فوق بوده است.

رستگار با بیان اینکه در هفته گذشته ۴ حادثه جداگانه نیز در محورهای کوهستانی استان رخ داده است، گفت: یک دستگاه سواری پراید، یک دستگاه جیپ، یک دستگاه کامیون کمپرسی و یک دستگاه سواری زانتیا به سبب ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه دچار حادثه شدند و با توجه به اینکه هر چهار خودرو بدون سرنشین بودند فقط ۴ راننده بی‌احتیاط و عجول این خودروها جان خود را از دست دادند.

وی از تمامی رانندگان خواست، تا در زمان تردد در جادهای فرعی و کوهستانی رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار داده و جهت حفظ سلامت خود و همراهان از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه