فرماندار رشت استعفا داد

فرماندار رشت از سمت ریاست هیئت ورزش های سنتی و بومی شهرستان رشت استعفا داد.

فرماندار رشت استعفا داد

به گزارش ۸دی نیوز ، سید عیسی مهدوی در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار «دیارباران»، در مورد استعفاء خود از سمت ریاست هیئت ورزش های سنتی و بومی شهرستان رشت، اظهار کرد: طبق دستور استاندار گیلان به این دلیل که یک فرد با برخورداری از سمت سیاسی نمی تواند در حوزه ورزش مدیریت کند از سمت ریاست  هیئت ورزشهای سنتی و بومی این شهرستان  انصراف دادم.

hE1392743642

 

وی عدم فعالیت مدیری از جنس سیاست در بستر ورزش به ویژه در شهرستان های گیلان را اقدامی منطقی برشمرد و تصریح کرد: تفکیک ورزش از سیاست برای خروج ورزش از مسائل حاشیه ای مدیریتی و سپردن مدیریتی از جنس ورزش در رشته های مختلف با یک نگاه کاملا متمرکز و تخصصی به بالندگی ورزش های شهرستان به ویژ ه ورزش های بومی و محلی کمک می کند.

فرماندار شهرستان رشت با رونمایی از نقش ورزش های سنتی و بومی و محلی در بیان گوشه ای از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی در قالب یک ابزار فرهنگی، نمایشگاه های شهرستان را محلی مناسب برای معرفی ورزش هایی مانند کشتی گیله مردی و لافن بازی دانست.

وی اضافه کرد: احیاء بازی های سنتی و ورزش های بومی و محلی به عنوان میراث فرهنگی کشور با برچسب ورزشی راهکاری برای پاسداری از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی محسوب می شود.

مهدوی در خاتمه اظهار کرد: با همکاری ارگان های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی شهرستان پارک های این شهرستان را برای افراد سود جو و مخلان آسایش و امنیت مردم نا امن خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه