آیت الله نعیم آبادی: اسلام قدرت را به دست کسانی که برای رسیدن به حکومت گریه می کنند نمی دهد

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در اولین یادواره شهدای حفاظت اطلاعات در مهدیه رشت با اشاره به اینکه شهدا ولایتمداری را به اوج رسانده اند اظهار کرد: شهدای حفاظت اطلاعات شهدای غریبی بودند که با تمام وجود تلاش کردند دشمن را از خاک ایران به بیرون برانند.

آیت الله نعیم آبادی: اسلام قدرت را به دست کسانی که برای رسیدن به حکومت گریه می کنند نمی دهد

به گزارش ۸دی نیوز، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در اولین یادواره شهدای حفاظت اطلاعات در مهدیه رشت با اشاره به اینکه شهدا ولایتمداری را به اوج رسانده اند اظهار کرد: شهدای حفاظت اطلاعات شهدای غریبی بودند که با تمام وجود تلاش کردند دشمن را از خاک ایران به بیرون برانند.

وی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه و جامعیت نظام سیاسی اسلام افزود: جامعه اسلامی باید به دست کسی اداره شود که بتواند با قدرت علمی خود بر تمام مسائل پاسخگو باشد و به آنچه که می گوید آمر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه نظام سیاسی اسلام در جهان بی نظیر است،گفت:  امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با این اندیشه پرچم دار نظام اسلامی هستند.

ایت الله نعیم آبادی با بیان اینکه از سیستم سیاسی نظام اسلامی خردمندانه تر و محکم تر در دنیا یافت نمی شود خاطرنشان کرد: فقیه شجاع مدیر مدبر از ویژگی های ولایت فقیه است.

وی با تصریح بر اینکه ولایت فقیه حاکمیت دین و دانش در جهان است ،بیان کرد: اسلام قدرت را به دست کسانی که برای رسیدن به حکومت گریه می کنند نمی دهد.

 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به میلیادردها دلاری که رژیم پهلوی از ایران خارج کرد افزود: امام خمینی (ره) در زمان ارتحال تنها از خود خانه ای در خمین و خانه ای گلی درقم به یادگار گذاشت که هم اکنون توسط مریدان و عاشقان وی در حال تعمیر است.

آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه نباید مسئولیت را به دست عاشقان قدرت آنان که دلشان برای قدرت لک زده است داد گفت: من همواره به مردم توصیه می کنم که به کاندیدی که برای رسیدن به مقصود خود را به آب و آتش می زند رای ندهند.

وی با تاکید بر اینکه به کساتی که کباب می دهند تا به آنها رای دهید کبابشان را بخورید ولی رای ندهید اظهار کرد: شهید بهشتی معتقد بود که نباید به کسانی که شیفته قدرت هستند ،مسئولیت و قدرت سپرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه به آنان که به دنبال مطرح شدن هستند در نظام اسلامی مسئولیت ندهید خاطرنشان کرد: نظام فکری اسلام بسیار قدرتمند است.

آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه استکبار قدرت نظام فکری اسلام را درک کرده که از آن می ترسد گفت: ایران و آمریکا هر دو ابرقدرت جهان هستند.

وی با اشاره به شکست آمریکا و اسرائیل در سوریه تصریح کرد: عصر امروز عصر خمینیاست فرق ما با آمریکا این است که آمریکا در حال ضعیف  شدن و ایران در حال رشد است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به این  که قدرت آمریکا در حال تضعیف است اظهار کرد:این وظیفه عالمان است که جایگاه ولایت فقیه را برای مردم تفسیر کنند.

وی با اشاره به مشکلات بیکاری در جامعه افزود: باید بین قلم و بیل آشتی برقرار کرد چراکه امروز تحصیل کرده های ما تن به کار نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه امام زمان در دوران غیبت دنیا را مدیریت می کند تصریح کرد: امام زمان در مدیریت جهان سهیم است و زمینه را برای حاکمبت جهانی خود فراهم می کند.

وی فراهم سازی زمینه برای حاکمیت مدیریت امام زمان را وظیفه همه مسلمانان دانست و افزود: امروز بزرگترین تکلیف ما اطلاعت از ولایت فقیه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه