فتنه‌گران سال ۸۸ نباید مدعی مقام و منصب در کشور باشند

خسته‌بند در نطق میان دستور رئیس‌جمهور بداند کسانی که در فتنه سال ۸۸ در مقابل نظام ایستاده و قصد براندازی نظام و خوش‌خدمتی به استکبار و صهیونیست‌ها را داشتند نباید مدعی مقام و منصب در کشور باشند.

فتنه‌گران سال ۸۸ نباید مدعی مقام و منصب در کشور باشند

به گزارش ۸دی نیوز، حسن خسته‌بند نماینده بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نطق میان دستور خود در جلسه علنی اظهار داشت:همگی به خوبی می‌دانیم که ملت ایران از سال ۵۷ مسیر تاریخی عزت و سربلندی را برگزید که سال‌ها با تقدیم خون هزاران شهید در پی دستیابی به آن بود و اینگونه توانست الهام‌بخش مستضعفان جهان باشد و مسیر نو برای بشریت قرن بیستم گشوده شد و دیدیم که چگونه قدرت‌ها تدارک جنگ همه‌جانبه علیه ما را دیدند.

خسته بند گفت: بر خلاف عده‌ای که خوش‌بینانه مذاکره را راه‌ حل پایان کارشکنی غربی‌ها می‌دانند، باید گفت که موضوع هسته‌ای، نقطه پایان تعامل غرب با ملت ما نیست و یقینا دخالت‌های آنها در امور داخلی ما پایان‌پذیر نخواهد بود.

نماینده مردم بندرانزلی تصریح کرد: در جهان کنونی زورمدارانی به تفسیر خود حقوق بشر را تعبیر می‌کنند. آنها از یک سو بر جنایات تکفیری‌ها در پاکستان، عراق، سوریه و بحرین چشم‌پوشی می‌کنند و از سوی دیگر به رژیم کودک‌کش صهیونیسم یاری می‌رسانند. چه انتظاری می‌شود داشت که حقوق ملت ما توسط صحنه‌گردانان این جریان به رسمیت شناخته شود؟

وی ادامه داد: اصرار بر خام‌فروشی در اقتصاد مقاومتی جایگاهی ندارد و باید از فرصتی که تحریم‌ها در اختیار ما قرار داده است، استفاده بهینه را ببریم و این میسر نیست مگر به فرموده مقام معظم رهبری با عزم ملی و مدیریت جهادی. 

یقینا در شرایط حاضر مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری تمام توجه ما باید معطوف به توان داخلی و استعداد جوانان باشد، زیرا استقلال مسیری جز خودکفایی و خوداتکایی نخواهد داشت. 

خسته‌بند خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور؛ به فریاد بیکاران بویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برسید؛ آنچه امروز بیش از هر چیز برای جوانان اولویت دارد معیشت و اشتغال برای جوانان است که می‌تواند مانع از معضلاتی مانند طلاق باشد. رئیس‌جمهور بداند کسانی که در فتنه سال ۸۸ در مقابل نظام ایستاده و قصد براندازی نظام و خوش‌خدمتی به استکبار و صهیونیست‌ها را داشتند نباید مدعی مقام و منصب در کشور باشند و ایستادن مقابل زیاده‌خواهی این عده معدود افراطی حتما حمایت مردم را در پی خواهد داشت چرا که مردم با خواست این عده پای صندوق رای حاضر نشده و رئیس جمهور خود را انتخاب نکردند. 

وی افزود: آیا استفاده از سران فتنه در استان‌ها و شهرها آشتی در سطح جامعه است؟ این آشتی در سطح جامعه است یا آتش در جامعه؟ 

این نماینده ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور نگذارید که از محبوبیت شما در سطح جامعه سوءاستفاده کنند و خود را عامل پیروزی شما معرفی کنند و دورخیز برای انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری و این بار با شیوه جدید فتنه‌ای دیگر کامل‌تر از مجلس ششم را در سر دارد غافل از اینکه شورای نگهبان هوشیارتر از همیشه به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کرده و با کسی مسامحه نمی‌کند.

خسته بند نماینده مردم بندرانزلی در بخش پایانی نطق خود به بیان مطالبی درباره  توجه به اقشار کم‌درآمد در اجرای هدفمندی یارانه‌ها، تقاضای سفر از رییس‌جمهور به استان گیلان، ایجاد اشتغال، تامین اعتبار برای راه‌آهن قزوین، رشت و آستارا، گسترش منطقه آزاد انزلی، افزایش اعتبارات کنارگذر انزلی، مساعدت در پرورش ماهی در قفس، کمک به ناوگان اتوبوسرانی و ماشین‌آلات برف‌روبی  از جمله مواردی درباره حوزه انتخابیه‌اش پرداخت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
دقیقا فتنه گرهایی که به نام اصول گرایی به همراه احمدی نژاد کشور را به این روز فلاکت و بد بختی کشاندند؛ نباید مدعی مقام و منصب در کشور باشند!
در حاشیه