مراسم سالگرد قربانیان زلزله سال ۶۹ رودبار برگزار می شود

سید محمد احمدی در نشست هماهنگی مراسم سالگرد قربانیان زلزله رودبار، ۳۱ خرداد، هر سال را یادآور ایام ناگوار زلزله سال ۶۹دانست و اظهار کرد: در آن حادثه بنابرمشیت الهی بسیاری از خانواده ها داغدار عزیزانشان شدند.

مراسم سالگرد قربانیان زلزله سال ۶۹ رودبار برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز، سید محمد احمدی در نشست هماهنگی مراسم سالگرد قربانیان زلزله رودبار، ۳۱ خرداد، هر سال را یادآور ایام ناگوار زلزله سال ۶۹دانست و اظهار کرد: در آن حادثه بنابرمشیت الهی بسیاری از خانواده ها داغدار عزیزانشان شدند.

وی با بیان اینکه بعد ازجنگ تحمیلی، بزرگترین حادثه کشورزلزله ۲استان گیلان و زنجان بود، ادامه داد: زلزله ۳۱ خرداد ۶۹ خسارتهای زیادی رابه دنبال داشت، اما حضورمقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده، مسئولان را موظف کرد تا شهرستان بازسازی شود.

فرماندار رودبار بیان نمود: پس از ۲۴ سال از زلزله مردم و بازماندگان با گرفتن مراسم یادبود، در شب و روز سالگرد وقوع زلزله برمزارعزیزان از دست رفته شان حاضرمی شوند، و یاد و خاطره قربانیان زلزله را گرامی می دارند.

وی با بیان این مطلب تاکید کرد: برما مسئولان فرض است که ضمن همدردی با آنان نسبت به برگزاری مراسم عمومی سالگرد درگذشتگان اهتمام ورزیم.

احمدی از برگزاری مراسم عمومی سالگرد قربانیان زلزله سال ۶۹ رودبار خبر داد و گفت: این مراسم راس ساعت ۱۱ الی ۱۳ روزشنبه ۳۱ خرداد درمصلی امام خمینی(ره)رودبار برگزار می شود./ زیتون خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه