زنان ایرانی به دنبال مبارزه با حجاب نبوده و نیستند

در یک راهپیمایی ضدحجاب برخی از زنان در سال ۱۳۵۹ تعدادی از زنان چادری نیز حضور داشتند، پس این یعنی زنان باحجاب نیز مخالف اجرای قانون حجاب هستند!!

زنان ایرانی به دنبال مبارزه با حجاب نبوده و نیستند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «امپراتوری دروغ»، رادیو فردا که با حمایت‌های مستقیم دولت آمریکا فعالیت می‌کند، در خط مشترک این روزهای رسانه‌های بیگانه به حمایت از ترویج بی‌حجابی، بی‌حیایی و بی‌بند و باری در بین زنان ایران پرداخت.

41

رویا کریمی‌مجد مجری فمینیست و شادی صدر ضدانقلاب فمینیست ساکن لندن در برنامه اخیر “صدایی دیگر” رادیو فردا، بدون اشاره که سابقه تاریخی پوشش و حجاب زنان ایرانی، چه پیش و پس از ورود اسلام به ایران، که ناشی از بی‌سوادی و یا عناد آنها است، ادعا کرد حجاب ساخته جمهوری اسلامی‌بوده و برای نظام اسلامی‌به موضوعی سیاسی تبدیل شده است، پس باید به این طریق به مبارزه با جمهوری اسلامی‌پرداخت.

کارشناس رادیو فردا با ادعای اینکه حجاب اجباری مشکل زنان باحجاب و غیرسکولار ایرانی نیز است، اینگونه استدلال آورد که در یک راهپیمایی ضدحجاب برخی از زنان در سال ۱۳۵۹ تعدادی از زنان چادری نیز حضور داشتند، پس این یعنی زنان باحجاب نیز مخالف اجرای قانون حجاب هستند!!

شادی صدر با بیان اینکه برخی زنان باحجاب نگران هستند که حجاب اجباری حرمت حجاب را از بین ببرد، به وجود حرمت حجاب و مفید بودن استفاده از آن اعتراف کرد.

رویا کریمی‌مجد نیز در این برنامه با اشاره به فعالیت‌های برخی گروه‌های سکولار برای مبارزه با حجاب مانند تشکیل کمپین “آزادی‌های یواشکی زنان در ایران”، اعتراف کرد که مبارزه با حجاب اجباری هیچ‌گاه از اولویت‌های زنان ایرانی نبوده و نیست و از زنان ایرانی مخالف حجاب نیستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه