جهاد نکاح؛ عمل وقیحانه ای که تکفیری ها انجام میدهند + جدول زمان بندی!!!

این سند تصویری نشان می‌دهد که بدعت جهاد نکاح با حساسیت و زمانبندی ویژه ای از سوی عناصر این گروه تروریستی دنبال می‌شود و نام افرادی که قرار است این نوع جهاد تکفیری را انجام دهند، با ساعت دقیق آن ثبت شده است.

جهاد نکاح؛ عمل وقیحانه ای که تکفیری ها انجام میدهند + جدول زمان بندی!!!

به گزارش ۸دی نیوز، خبرگزاری «نون» عراق نوشت: در این زمینه سندی را که در یکی از مخفیگاه‌های داعش به وسیله نیروهای امنیتی عراق پیدا شده است، منتشر کرد.

این سند تصویری نشان می‌دهد که بدعت جهاد نکاح با حساسیت و زمانبندی ویژه ای از سوی عناصر این گروه تروریستی دنبال می‌شود و نام افرادی که قرار است این نوع جهاد تکفیری را انجام دهند، با ساعت دقیق آن ثبت شده است.

این جدول نام‌هایی را از گردان تروریستی موسوم به الفاروق برای نکاح با زنانی که «زنان مجاهد نکاح» نامیده شده اند، در خود جای داده است. با این وجود، تروریست‌های داعش تنها به جهاد نکاح اکتفا نکرده اند.

پیش از این، چهار عنصر گروه تروریستی داعش در دو حادثه جداگانه در تلاش برای هتک حرمت به دو زن موصلی پیش از هر اقدامی‌توسط طرف مقابل به هلاکت رسیدند.

2346705_328

به گزارش پایگاه خبری الاتجاه عراق، در یکی از محله‌های شهر موصل، دو عنصر گروه تروریستی داعش برای هتک حرمت یک زن اقدام کردند غافل از اینکه زن مورد نظر آنان مسلح بود و زن موصلی بی درنگ با گشودن آتش به روی متجاوزان، آنها را کشت.

منایع خبری پیشتر از اقدام به هتک حرمت ۱۴ زن موصلی توسط عناصر گروه تروریستی داعش خبر داده بودند. گزارش‌های دیگری نیز از اجبار زنان این شهر به جهاد نکاح با تروریست‌های داعش انتشار یافته بود.

در حادثه ای جداگانه، یکی از مردان عشایر موصل، دو عنصر داعشی را هنگامی‌که قصد داشتند همسرش را بربایند، به ضرب گلوله از پای درآورد.

شبکه العراقیه با اعلام این خبر افزود: این مرد موصلی از دولت برای نجات ناموس شهر از چنگال گروه تروریستی داعش کمک خواسته است.

نیروهای گروه تروریستی داعش که در چند روز اخیر بخش‌هایی از شمال و مرکز خاک عراق را به اشغال خود درآورده اند، با انجام اعمال وحشیانه، تهدید به پیشروی به سوی بغداد کرده بودند اما گزارش‌ها از به دست گرفتن ابتکار عمل ارتش و نیروهای داوطلب مردمی‌برای مبارزه با داعش حکایت دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حمید
با سلام از شما مدیر محترم سایت میخام حتما این نظررو تایید کنین و تو سایت بزارین تا همه بخونن : ما الان در قرن بیست و یک هستیم آیا واقعا انسانیت به جایی رسیده که عقلا و عرفا بخواهند عده ای عفت شان را فدای مکتبی دست ساخته مشتی افراطی در دین کاملی مثل اسلام به هدر بدهند آیا اگر تا به حال استعمار که تا چندی پیش همه شما و اجدادتان با آنها به خاطر ارزش های کشورتان و دین و مذهبتان با آنها می جنگیدید از شما این را میخاست انجام میدادید پس بدانید که نه خدا و نه رسول و نه هیچ امامی چه از اهل سنت و تشیع بر این کار امر نکرده و راضی به این چنین کاری نیست فقط عده ای خود فروش که ذاتا خود و خانواده شان زندگی روسپی گری داشته اند حالا وارد دین شده و کارشان را با این جهاد نکاح موجه می کنند و دلیل دیگر یعنی زنان به دلیل ضعیف ( ضعیفه) بودن از طرف مردان حق جهاد ندارند و باید در راه جهاد فقط با تشریک در تن فروشی آنها را یاری دهند آیا این دلیل صحیحی است خواهش می کنم کسانی که می خواهند به این گروه تکفیری و گمراه بپیوندند خصوصا خانم ها آین نظر بنده را بخوانند و بعد از فکر کردن تصمیم بگیرند . متشکرم
در حاشیه