مسابقه پیامکی ویژه گرامیداشت شهید خوش سیرت برگزار می‌شود

این مسابقه پیامکی به همت ستاد یادواره گرامیداشت سردار شهید مهدی خوش‌سیرت و با همکاری پایگاه خبری تحلیلی آستان‌خبر با هدف شناخت بهتر این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

مسابقه پیامکی ویژه گرامیداشت شهید خوش سیرت برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان‌خبر، مسابقه پیامکی با علمدار عشق ویژه سالگرد شهادت شهید عارف مهدی خوش سیرت از سری مسابقات پیامکی ویژه مراسم گرامیداشت سالگرد شهید مهدی خوش‌سریت می‌باشد.

این مسابقه پیامکی به همت ستاد یادواره گرامیداشت سردار شهید مهدی خوش‌سیرت و با همکاری پایگاه خبری تحلیلی آستان‌خبر با هدف شناخت بهتر این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

امید است شرکت کنندگان در این مسابقه پیامکی با حضور پرشور خود ما را در برگزاری چنین مسابقاتی یاری رساتند.

شما می توانید با مطالعه متن ” ویژه‌نامه شهید عارف سردار مهدی خوش‌سیرت ” از قسمت پیشنهاد سردبیر پایگاه تحلیلی خبری آستان‌خبر به سوالات این مسابقه پاسخ دهید.

این مسابقه به صورت روزشمار و در قالب ۱۰ سؤال (۱۰ مسابقه پیامکی، روزانه یک سؤال ) در طی ۱۰ روز مانده به برگزاری یادوراه شهید مهدی خوش‌سیرت، شرکت کرده و از هدایای ارزشمند این مسابقه معنوی برخوردار شوید.

 نتایج مسابقه پیامکی ویژه سالگرد شهادت شهید عارف مهدی خوش سیرتدر روز برگزاری یادواره این شهید بزرگوار در تاریخ ۶ تیر اعلام و به پنج  برنده این مسابقه هدایای نفیسی تقدیم خواهد شد.

توضیحات مسابقه:

۱–    کلیّه عزیزان شرکت کننده در مسابقه می‌بایست به ازای هر سئوال یک پاسخ به سامانه پیامکی آستان‌خبر به شماره ۳۰۰۰۴۹۲۳۴۹  ارسال نمایند .

۲–    در پاسخ به سئوالات نیازی به نوشتن مشخصات و یا متن کامل پاسخ نمی باشد و فقط کافیست سئوال روز چندم و عنوان گزینه صحیح الف ، ب ، ج ، د نوشته شود.(مثال: روز اول الف)

۳–    از بین کسانی که به ده سئوال مورد نظر پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه به پنج نفر در روز مراسم یادواره شهید عارف مهدی خوش سیرت هدایای ارزشمندی تقدیم خواهد شد . ( در صورت استقبال و با توجه به میزان شرکت افراد در مسابقات تعداد جوایز افزایش خواهد یافت )

۴–    آخرین مهلت پاسخگویی به همه سئوالات ساعت ۲۴ پنجم تیر ماه سال جاری می‌باشد .

۵–    از یک شماره تلفن همراه فقط یک پاسخ پذیرفته می‌شود و پاسخ‌های تکراری از یک شماره از دور مسابقه حذف خواهد گردید .

برای شرکت در مسابقه ” اینجا ” کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه