سخنان روحانی در مورد حصر و آزادی شایسته اش نبود/حزب الله روزگار اسرائیل را سیاه کرده است

فرزند شهید محمد صادق اسلامی ازشهدای هفتم تیر با تاکید بر اینکه حزب الله لبنان روزگار اسرائیل را سیاه کرده است ،رمز این موفقیت را در اتصال حزب الله به روحانیت دانست و گفت: امروز وظیفه ما این است که مطیع روحانیت و ولایت فقیه باشیم.

سخنان روحانی در مورد حصر و آزادی شایسته اش نبود/حزب الله روزگار اسرائیل را سیاه کرده است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، علی رضا اسلامی در مراسم شهدای موتلفه اسلامی  در مهدیه رشت با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره شهدا، اظهار کرد: کسانی که در راه خدا کشته می شوند اعمالشان گم نمی شد و منشا خیرات هستند.

وی با بیان اینکه شهدا نگران نسل های بعد از خود هستند افزود: کسانی که تفکر ابراهیمی دارند در راه خدا قیام و ایستادگی می کنند.فرزند شهید محمدصادق اسلامی از شهدای هفتم تیر با اشاره به امتحانات الهی حضرت ابراهیم گفت:این انسان برای همه چهانیان الگو است.

اسلامی با تاکید بر اینکه شهدای انقلاب درک درستی از اسلام داشتند خاطرنشان کرد: آموزش زبان عربی به جوانان در شناخت درست از دین کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی به حرکت ابراهیم وار اعتقاد داشتند تصریح کرد: شهدا در عمل به دستورات الهی دقیق بودند.

فرزند شهید اسلامی چنگ زدن به ریسمان الهی را مورد تاکید قرارداد و افزود: اگر همگان به روحانیت متصل شویم هرگز دچار انحراف نمی شویم.

وی افزود: سازمان مجاهدین با طاغوت مبارزه می کرد اما چون از روحانیت پیروی نمی کرد دچار انحراف شد.

اسلامی ،روحانیت و توده مردم را دو بازی قوی امام خمینی در نابودی رژیم طاغوت عنوان کرد و گفت:در هشت سال دفاع مقدس همه دنیا با ما جنگیدند و ایرانیان به دنیا ثابت کردند که اسلام به این سرزمین عزت و افتخار داده است.

وی با تاکید بر اینکه امام سه وظیفه اسلامی کردن ایران ،رساندن ندای اسلام به کشورهای اسلامی و سپس به جهان را همواره به ما یاد آور می شدند اظهار کرد: وظیفه اول با پیوستن رژیم شاهنشاهی به زباله دان تاریخ محقق شد و امروز  بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی دیده می شود بنابراین هم اکنون زمان آن رسیده که ندای اسلام را به گوش جهانیان برسانیم.

فرزند شهید اسلامی با اشاره به اعتراف داعش که می گوید ما لشکر بنی امیه هستیم گفت: امروز مظلومان جهان نیازمند یاری شیعیان هستند.

اسلامی با اشاره به قانون انجمن های ایالتی و ولایتی و رفراندم رژیم طاغوت  بیان کرد: شهدا و یاران موتلفه اسلامی در همه این دوران در کنار امام خمینی (ره) و در راه پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ تلاش فرو گذار نکردند.و

ی با اشاره به شکل گیری موتلفه اسلامی در سال ۴۲ خاطرنشان کرد:در جریان کاپیتولاسیون؛ که شاه قصد فروش ایران به آمریکا را داشت و به تعبیر امام با اجرای آن سگ آمریکایی ارزشش ازهر فرد ایرانی بیشتر می شد افزود:موتلفه اسلامی که ۱۵ خرداد ۴۲ را دیده بود ومی دانست رژیم با گلوله با مردم حرف میزند یک شاخه نظامی با اجازه امام تشکیل داد و تصمیم گرفت منصور نخست وزیر وقت که لایحه کاپیتو لاسیون را به وجود آورده بود را به درک واصل کنند.وی با بیان اینکه افرادی که مامور این امر شدند از شهید مطهری و علمای روحانی اجازه گرفتند خاطرنشان کرد:از این جوانان نواری صدایی به جای مانده  از شب قبل از انجام عملیات ترور ممنصور که محمدبخارایی در آن می گوید من اولین گلوله را به سمت دشمن رها کردم

فرزند شهید اسلامی از شهدای هفتم تیر، افزود: ای جوانان آگاه باشید که امروز بیداری اسلامی در کشورهای مختلف شکل گرفته است ،حزب الله لبنان امروز جلوی اسرائیل قدم علم کرده است و حرف شهید بخارایی به اثبات رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه حزب الله لبنان روزگار اسرائیل را سیاه کرده است ،رمز این موفقیت را در اتصال حزب الله به روحانیت دانست و گفت: امروز وظیفه خطیر ما این است که مطیع روحانیت و ولایت فقیه باشیم.

وی با بیان اینکه گروهی در زمان انقلاب اسلامی از امام خمینی (ره) عقب ماندن تصریح کرد: ما باید آگاه باشیم و تمرین کنیم که خدای نکرده در زمان ظهور مولایمان رفوزه نشویم.

فرزند شهید اسلامی از شهدای هفتم تیر  ، با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان کرد:مصرف داخلی ،کار و تولید و قناعت در زندگی باید سرلوحه فعالیت های همگان باشد.

eslami

وی با تاکید بر اینکه باید به دولت مهلت دهیم و مدارا کنیم تا اینکه شرایط بگذرد گفت: موتلفه اسلامی به تاکیدات مقام معظم رهبری عمل می کند.

فرزند شهید اسلامی با بیان اینکه برخی برای مواد خوراکی مانند ماست و پنیز استاندار قائلند اما در تغذیه فرهنگی استانداردی ندارند تصریح کرد: این دغدغه ها به جاست و مقام معظم رهبری بارها به تذکر لسانی و امر به معرف و نهی از منکر تاکید دارند.

وی با بیان اینکه در بیان انتقادات نباید اسم کسی رابرد و باید فکر را نقد کرد گفت: به جای اینکه در گیر افراد شویم تا حب و بغض ایجاد شود افکار و روش ها را نقد کنید.

فرزند شهید اسلامی با تاکید بر اینکه موتلفه اسلامی راهکار ارائه می دهد گفت: اصناف در جنگ و جبهه حضور داشتند و ۱۰ هزار شهید دادند و ما طبق دستور ولایت تا جایی که بتوانیم به دولت کمک می کنیم.

وی درباره صحبت های ۲۴ خرداد حسن روحانی اظهار کرد: جلسه ۲۴ خرداد در وزارت کشور جلسه بدی بود و در مورد حصر و آزادی کسانی صحبت شد که شایسته دکتر روحانی نبود.

فرزند شهید اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس وظیفه اش ریل گذاری برای دولت است و ما به راهبرد و استراتژی نیاز داریم اگر راهبرد درست تعیین شود هر قدمی که پیش می رویم به هدف نزدیک تر میشویم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رهروان رهبر کوچصفهان
سلام ودرود بر حزب موتلفه اسلامی پیروز وسربلند باشید رهروان ولایت در کوچصفهان ریس حزب : اااااااااااااااااااااااااااااااااااا
در حاشیه