تمبر «موسوی رهپیما» رونمایی شد

در مراسم ویژه‌ای با حضور استاندار گیلان از تمبر «موسوی رهپیما» پیشکسوت صنعت گیلان و بنیانگذار دانشکده فنی فومن رونمایی شد.

تمبر «موسوی رهپیما» رونمایی شد

 به گزارش۸دی نیوز به نقل از بهجت نیوز ، استاندار گیلان در مراسم رونمایی تمبر مذکور با اشاره به توانمندی‌های استان در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار گفت: صنعت گیلان نیازمند حمایت مدیران بخش دولتی است.

محمدعلی نجفی با تأکید بر لزوم همکاری و همیاری مدیران استان با تولید و صنعت استان یادآور شد: اگر مدیری همسو با برطرف شدن مشکلات تولید و ایجاد اشتغال در استان نباشد، از خدمت عزل می‌شود.

وی گفت: تحمل مدیرانی را که در خدمت استان نباشند نداریم و قطعاً آنها را کنار می‌گذاریم.

نجفی بر ضرورت توجه به ایجاد فرهنگ کار و تلاش در گیلان تأکید کرد و افزود: رسانه‌ها نقش بی‌بدیل در ایجاد فرهنگ کار و تلاش دارند و ما مدیران نیز باید با تلاش مضاعف در هر فرصت و شرایطی در اعتلای تولید و موفقیت استان کوشا باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز از وجود ۱۳۰۰ طرح صنعتی نیمه تمام و در دست ساخت در این استان خبر داد.وی تکمیل واحدهای نیمه تمام را از اولویت برنامه‌های سازمان یاد شده در سال ۹۳ برشمرد و افزود: در صورت تأمین سرمایه توسط دولت می‌توانیم برای واحدهای نیمه تمام سرمایه در گردش بگیریم.

ak21

در ادامه این مراسم از تمبر «سیدعباس موسوی رهپیما» پیشکسوت صنعتی گیلان و بنیانگذار دانشکده فنی فومن رونمایی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه