گامی پر خیر از سوی منطقه آزاد انزلی برداشته شد

بیش از یک میلیارد ریال از درآمدهای داخلی سازمان منطقه آزاد انزلی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در محدوده این منطقه اختصاص یافت.

گامی پر خیر از سوی منطقه آزاد انزلی برداشته شد

به گزارش ۸دی نیوز، در راستای اجرای بند (ز) ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنجم توسعه کشور مبلغ بیش از یک میلیارد ریال از درآمدهای داخلی این سازمان صرف هزینه های درمانی، تعمیر و ساخت مسکن روستایی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی محدوده این منطقه شد.

Komak-be-tahte-poshesh-haye-komite-emdad-1393.03.25

مجید فاتحی مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان خبر فوق اظهار داشت: به منظور عملیاتی نمودن توافقنامه همکاری این سازمان با اداره کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی استان گیلان کمکهای نقدی این سازمان به ۹۷ خانواده تحت حمایت این دو نهاد اعطاء شد.

وی اضافه کرد: بنابراین تفاهم نامه افراد تحت حمایت دو نهاد در محدوده این منطقه از حمایتهای مادی و معنوی این سازمان در قالب طرح های حمایتی بهره مند می شوند.

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی اضافه کرد: این سازمان با همکاری کمیته امداد امام خمینی استان گیلان هزینه لازم برای لوله کشی گاز منزل مسکونی ۳۴ مدد جوی ساکن منطقه و ۵ کمک هزینه احداث مسکن روستایی را متقبل شد.

فاتحی گفت: علاوه براین با همکاری اداره کل بهزیستی استان ،کمک هزینه درمان، تحصیل دانش آموزان، خرید وسایل پزشکی و … ۵۸ مدد جوی ساکن در محدوده منطقه آزاد انزلی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: با دستور مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد انزلی، در سال جاری برنامه های گسترده تری در جهت فقر زدایی کامل در محدوده این منطقه با همکاری نهادهای حمایتی استان در دستور کار این سازمان قرار دارد.

گفتنی است علاوه بر حمایت های اشاره شده سازمان در چهار چوب تفاهمنامه ، از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی به صورت مستقیم در ایام و مناسبت های مختلف سال از طریق معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان کمک ها و خدمات مادی و معنوی به محرومین ، نیازمندان ، ایتام ،زنان سرپرست خانوار محدوده این منطقه ارائه می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه